fast ingen ville varken lyncha eller käka mig
Nä, du fick möjlighet att släppa loss totalt för ingen brydde sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast ingen ville varken lyncha eller käka mig
typNä, du fick möjlighet att släppa loss totalt för ingen brydde sig.
Men alltså, ska jag vara med i nästa lek så måste jag ägna mindre tid åt detta. Problemet är ju att det finns så mycket att ifrågasätta. Om ni kunde skriva lite mindre konstigheter skulle det gå bättre.
Skriv lite mindre punkt, tycker jag.
Du menar att om du är ond så ska siare och ängel outa sig..och är du god så ska onda räcka upp handen
det borde inte vara så svårt att klara det målet , tror jagSäg åt q, jag har som mål att ha färre inlägg än henne.
Det skiljer 12 inlägg mellan er Har någon någonsin varit så nära? Ni har dubbelt så många inlägg som trean fiodet borde inte vara så svårt att klara det målet , tror jag
Det skiljer 12 inlägg mellan er Har någon någonsin varit så nära? Ni har dubbelt så många inlägg som trean fio
jodå det har faktiskt hänt mer än en gång att jag inte legat i topp även om jag varit med en hel lekDet skiljer 12 inlägg mellan er Har någon någonsin varit så nära? Ni har dubbelt så många inlägg som trean fio
jodå det har faktiskt hänt mer än en gång att jag inte legat i topp även om jag varit med en hel lek
Det vore ju fantastiskt! Kanske det blir liiiite mindre skrivet i tråden?Q tänk om du och jag hamnar i lyan tillsammans... Den konversationen skulle bli lång.
Det vore ju fantastiskt! Kanske det blir liiiite mindre skrivet i tråden?
ptja det brukar inte hindra min skrivklåda är jag rädd- skriver lika mycket i leken ond som godDet vore ju fantastiskt! Kanske det blir liiiite mindre skrivet i tråden?
Jag har lösningen!Q tänk om du och jag hamnar i lyan tillsammans... Den konversationen skulle bli lång.
var du med i den leken när jag inte ens hittade leken förrän strax innan första DL
Jag har lösningen!
Vi får vara tvillingar
Då drabbar det bara oss
ptja det brukar inte hindra min skrivklåda är jag rädd- skriver lika mycket i leken ond som god
jo då behövde ju hitta BM och siarlärling samt de onda och de goda gick ut stenhårt för att hitta BM till första lynch och då kan man behöva skriva lite tokigt så folk kan lyckas försäga sig liteMen denna lek var väl teorierna lite vildare än vanligt?!