Så istället käkade ni mig natt 2... Bussigt!
Haha, hade inte velat det av samma orsak som natt 1 men det fanns inte så många alternativ... var ju livrädd för att misslyckas med käket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så istället käkade ni mig natt 2... Bussigt!
Nä, jag fick ju raden att hon skyddade sig själv.Vi trodde du var siare då och hade siat Hedinn som god!
Jag hade väl heller inte räknat med att den skulle få så stor genomslagskraft.@LenaH varför fick du för dig att cirkus var ond?
@LenaH varför fick du för dig att cirkus var ond?
Men alltså - jag ORKAR inte med när det skrivs så inihelvete mycket och jag tyckte det var en tilltalande och enkel teori eftersom jag visste att Hedinn var god! Sorry @cirkus !
Med tanke på alla gånger i tidigare lekar där jag lovat mig själv att rösta enligt LenaH för hon sitter på facit så kändes det givet den här gången. Typiskt bara att jag skulle följa första gången du haft fel.Jag hade väl heller inte räknat med att den skulle få så stor genomslagskraft.
Ja ni är skitjobbiga!Jobbigt när både jag och q är med då Fast jag brukar försöka hålla mina inlägg ganska korta. Qs inlägg måste jag ofta läsa flera gånger för att ens förstå (vet inte om det säger mest om mig eller @quarter4ever ).
Du och Q?Vi lyckades nästan skrapa ihop 1000 inlägg på några dagars lek
Haha, det är inte första (och lär inte vara sista heller) men jag gillar din inställning!Med tanke på alla gånger i tidigare lekar där jag lovat mig själv att rösta enligt LenaH för hon sitter på facit så kändes det givet den här gången. Typiskt bara att jag skulle följa första gången du haft fel.
Jo, första sen jag insåg att du alltid har rätt som god och jag bör följa dig. Faktiskt.Haha, det är inte första (och lär inte vara sista heller) men jag gillar din inställning!
Du och Q?
det finns de som undrar varför de inte hittar mig på messenger för att de söker på Q
Skriv lite mindre punkt, tycker jag.Men alltså, ska jag vara med i nästa lek så måste jag ägna mindre tid åt detta. Problemet är ju att det finns så mycket att ifrågasätta. Om ni kunde skriva lite mindre konstigheter skulle det gå bättre.