Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja, precis, vem brukar betala eventuella brudtärnors klänningar vid ett bröllop? Jag trodde brudparet gjorde det, men är det vanligare...
Svar
15
· Visningar
8 034
Senast: WBanna
·
Äldre http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/136924 Vilket hemskt beteende jag förstår att på grund av killens ålder att polisen inte kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 689
Senast: honung
·
Äldre Det här är ett fenomen jag verkligen lagt märke till nu när jag har en hund som är osäker bland folk. För att träna måste jag ju vara...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 165
Senast: mandalaki
·
Äldre Det är inte helt ovanligt att folk särskriver, tex på sociala medier förekommer det hela tiden. Det kan väl bero på slarv, okunskap...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 616
·
Äldre Jag har precis tittat klart på serien och fattar inte några delar av det hela. Jag kan erkänna att fokuset inte alltid har varit 100% så...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: purity_666
·
Äldre Mer pajbekymmer. Ska göra en svamppaj och får reda på att en gäst inte äter lök. Vad kan man ha tillsammans med svamp i en paj...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Nebraska
·
Äldre De senaste dagarna har min telefon blivit invaderad av samtal... Antingen står det "okänd" eller "+1005" råkade svara av bara farten...
Svar
7
· Visningar
1 963
·
Äldre För ett par dagar sedan när jag var på väg hem under nattens sena timma stötte jag på en tjej och en kille. Tjejen var alldeles för...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 334
Senast: HeleneK
·
Äldre När jag gör gräddsås tycker jag att den blir för ljus (även om den är god). För ett antal år sedan hade jag en liten flaska, man...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 378
Äldre Den senaste tiden har jag spenderat nätterna med att drömma om män. Har drömt massor med drömmar om mitt senaste ex, en jag har lite...
2
Svar
23
· Visningar
1 589
Senast: Anna
·
Äldre Efter de senaste propåerna från regeringen bör stå klart för de flesta att finansieringen av flyktinghanteringen måste ändras. Som det...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
5 851
Äldre Den bästa är utan tvekan Melon men den går inte att köpa och det är snart slut på mitt träd. Finns det någon svensk sort som säljs i...
Svar
9
· Visningar
2 514
Senast: Vallmo
·
Äldre Funderade här ikväll på hur lite/mycket mat som är vanligt att äta? Jag åt så goda mackor ikväll, två välfyllda baguetter i 10-15 cm...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 553
Äldre Undrar om det stämmer. Bryssel har tydligen beslutat att banken inte får låna ut mer pengar till bostadsköp/byggande/renoveringar än vad...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 492
Äldre Jag har inte lyckats hitta "riktiga" duck boots att köpa i Sverige. Alltså typ LL Beans eller Sperry (eller motsv typ och kvalitet). Är...
Svar
4
· Visningar
1 934
Senast: TinkerBell
·
Äldre hej! Jag har ett isk konto och ett vanligt. Jag har lite aktier som går hyfsat bra på isk kontot. Jag funderar nu på att handla lite...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: elefanten
·
Äldre Någon som vet om man kan köpa Specific kattfoder hos vet i Linde? Så slipper jag åka till Arboga och Linde idag :p
Svar
3
· Visningar
460
Senast: Mirre
·
Äldre Ja, som rubriken säger - går det at göra vettig pajbotten som är glutenfri? Har googlat lite men inte blivit riktigt klok. Det handlar...
2
Svar
24
· Visningar
2 010
Senast: tanten
·
Äldre Där huvudkaraktären ska hängas för ett brott jag tror att han inte begått. Vill minnas att fängelsehålan bara hade ett litet fönster mot...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Elo
·
Äldre Min sambo ska aka till New York pa business-resa i slutet av oktober. Han har i sitt förra jobb rest mycket i östra Afrika och har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 528
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar