Jag drömmer om män!

Jag drömmer inte sällan om att jag försöker kissa men att det inte går. Så vaknar jag och är akut nödig.
Intressant. Precis så kan jag också drömma.
Att jag på alla möjliga sätt behöver kissa men blir störd på ett eller annat sätt och när jag vaknar är det bara att gå direkt till toan :p

Intressant. Precis så kan jag också drömma.
Att jag på alla möjliga sätt behöver kissa men blir störd på ett eller annat sätt och när jag vaknar är det bara att gå direkt till toan :p

Det är mycket vanligt tror jag. Jag hade en sådan dröm senast inatt, jag var på gymmet och satt typ fast i en maskin men var fruktansvärt kissnödig - och det var jag när jag vaknade också.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 708
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 741
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 924
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama