Jag tänker nog i stort sett att sådant om jag kan/vill visa på sociala medier ur mitt liv nu, liksom förblir sådant som "får" synas. För mig känns det som en konstig inställning till sina gamla ex, om man rensar bort bilder som man redan har visat. Det är väl inte hemligt att vi har haft tidigare relationer, och många av oss kommer att ha fler i framtiden. För mig är det inte laddat.
Sen visar jag väldigt lite av mitt förhållande, men det har att göra med var jag vill dra den där gränsen.
Typ så tänker nog jag med. Jag är ingen som gillar att varken dokumentera mitt privatliv eller att synas i sociala medier. Jag har typ bara häst (dock mycket sådant) där. Kan minns att jag tagit en enda bild tillsammans med mitt ex och den är väl i någon mapp någonstans (inte på nätet alltså). Tror jag ens nämt mitt ex (vi var väl tillsammans 9 år o hade gård) två eller tre gånger iom något häftigt, typ stängselmaskinen han byggde.
Jag har således aldrig tagit bort något, vare sig bild eller text jag lagt ut på nätet. Men jag är SJUKT nojig. Delar mycket häst men enbart det jag direkt känner att hela världen kan få ta del av.