Sockerkulör är ju E-150, börja förfasa dig över den farliga bokstaven E
Dessutom kommer jag ALDRIG att sluta dricka single malt! Även om många av dem inte innehåller sagda ämne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sockerkulör är ju E-150, börja förfasa dig över den farliga bokstaven E
Jag har inte läst någon kemi sen åttan, jag är bara lite för allmänbildad och källkritisk för att bli hysterisk över E-nummer.Tyvärr, jag har läst för mycket kemi för att bli hysterisk över E-nummer
Sedan finns det givetvis ämnen bland E-numren jag undviker men kopplingen E-nummer=giftigt du kommer att dö! har jag svårt för
Dessutom kommer jag ALDRIG att sluta dricka single malt! Även om många av dem inte innehåller sagda ämne.
Fast det är ganska onödigt att färga whisky även om det är ofarligt.
Att dricka single-malt whisky i ett konstant flöde är dock ganska hälsovådligt så jag hoppas att du åtminstone slutar någon gång då och då
Ja exakt. En liten droppe räckerFast salthalten i Collorit och vanlig soja skiljer sig inte så mycket alls.
Dock blir det betydligt mer "färg" av Collorit, så man behöver inte använda lika mycket för att färga såsen.
Ja, det är ju i allmänhet de billigare single malt och blended som är färgade.
Och nej, jag dricker inte konstant. Det vore slöseri med bra sprit för till slut känner man inte vad den smakar Plus att jag är lite rädd om min hälsa och körkort också
Åh, jag älskar klassik Marmite på rostat eller ungsvarmt bröd med starkt te till, det är det enda som får mig igenom höst och vinter. Blev sugen nu, blir Marmite i kvällMarmite är högst brittiskt och skitsnuskigt