Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Smått flummig rubrik, men det jag är ute efter är en restaurang i eller strax utanför Göteborg som passar ett pensionärspar varav den...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: As_Vegas
·
Äldre Slängde ett par tygskor i tvättmaskinen (har gjort det förut så vet att de tål det), då de blivit sådär lagom sunkiga efter en varm...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: MCP
·
Äldre I oktober fyller svärmor jämt och vi planerar att bjuda henne på hotell och mat med barn och barnbarn. Nu behöver jag hjälp att hitta...
Svar
9
· Visningar
595
Senast: Roheryn
·
Äldre En mycket viktig tråd.....:angel: Gillar serien, men nu vet jag inte vem som är vem. Och för att slippa spoilers så lägger moderator...
Svar
9
· Visningar
443
Senast: Blandrastik
·
Äldre Vi målade vårt hus gult för ca 10 år sedan. Det var rött, och målades då med två lager gult. Färgen har hållit bra, men den börjar bli...
2
Svar
24
· Visningar
11 212
Senast: Amha
·
Äldre Har ni tips på alkoholfria drinkar? Antingen recept som man kan göra hemma, eller ännu hellre, förslag på alkoholfria drinkar man kan...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Mabuse
·
Äldre Vad finns det för andra ord? Är ute efter en men söker jag efter toalettpappersmagasin så får jag inte upp så många och söker jag på...
Svar
11
· Visningar
2 854
Senast: ainasoja
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 741
Senast: MiniLi
·
Äldre Jag behöver uppgradera mitt smyckeskrin och vill därför ha lite tips och inspiration från er. Vad har ni för favoritsmycken? Kan man få...
Svar
7
· Visningar
937
Äldre Idag fick jag en trofé. Antagligen för trogen tjänst i 15 år. Det känns inte klokt egentligen att jag har hängt här 15 år. Det har...
Svar
6
· Visningar
895
Äldre Jag får inom kort besök av släkten. Flertalet vuxna och barn i åldrarna 1, 6 och 13 år. De ska stanna ca en vecka. Under veckan kommer...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: YorkWann
·
Äldre ...men till vad? Gärna Suv, jag gillar när man sitter lite högre, men inget måste. Fyrhjulsdrift är ett +. Det kommer behövas plats...
2
Svar
21
· Visningar
2 087
Senast: Karolajna
·
Äldre Känslan när man på stan ser en välkänd och älskad människa bakifrån och vet att det inte kan vara han/hon... På dagen sex år sedan...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: olivettino
·
Äldre O, allvetande Buke. Jag ska åka söderut efter jobbet och vill ha inside information om hur det står till med trafiken förbi Södertälje...
Svar
19
· Visningar
963
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Ja, vad var egentligen bättre förr enligt er? På min egna lista ligger egna kroppsformen (:D) och tryggheten jag kände i offentliga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 769
Senast: Stefffie
·
Äldre Apropå republikanska konventet i USA just nu, tror ni det kan bli Trump som president? Är det möjligt? Det framstår ju som obegripligt...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 214
Äldre Deras senaste algoritm verkar ha gjort att man får alldeles för mycket andras gilla i sitt flöde. Mitt är helt invaderat av vad mina...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 503
Senast: MiniLi
·
Äldre Uttalandet i Almedalen var tydligen alltför mycket tom. för sossarna " Regeringens särskilda utredare av skogsvårdslagen...
Svar
0
· Visningar
245
Äldre Jag vill ha tips på bra spel, appar osv som fungerar då man saknar internet. Jag reser mycket och då ofta utomlands så det blir många...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 843
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jag har en vinbärsbuske som har massor med bär i år. Samma sak ifjol. Ifjol plockade jag och frös in....och har inte använt ett enda bär...
2
Svar
27
· Visningar
4 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka