Jaha du menade så, äh jag tror de är rätt härdade.Haha! Jag lär nog skrika och hoppa till lite då och då om jag känner mig själv rätt (och då har jag knappt kommit upp i level ännu)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha du menade så, äh jag tror de är rätt härdade.Haha! Jag lär nog skrika och hoppa till lite då och då om jag känner mig själv rätt (och då har jag knappt kommit upp i level ännu)
Two dots, checkTwo dots och Peak!
Hahaha! Nu får du berätta vad du tänkteJaha du menade så, äh jag tror de är rätt härdade.
Hur fungerar Storytel?Lite beroende på tycke och smak kan jag ändå våga mig på en rekommendation: Marianne Cedervall´s böcker om Miriam och Hervor. Finns även en deckare av henne, i hästmiljö. Mysböcker på hög feelgood-nivå.
Vill man ha deckare har jag precis lyssnat på Singöspionen. Nog om Storytel.
Återställde mitt lösenord och måste aktivera ett abonnemang innan jag kan lyssna.Du betalar med kontokort, en prenumeration. Tror det kostar 169 kr/månad. Du kan lyssna online om du vill, men du får ladda ner 5 böcker samtidigt. Lyssna obegränsat under prenumerationstiden.
Numera kan du väl sköta allt via datorn (registrering, användarnamn, lösen etc) och sedan bara logga in via appen.
Där finns ju e-böcker också om man föredrar det.
Du kan tydligen logga in med Facebook.
Jag vet inte riktigt, men tänkte väl något i stil med det du sa tror jag.Hahaha! Nu får du berätta vad du tänkte
Det ser pilligt ut men jag laddar ner detJag gillar cross stitch world, går att spela offline. Tyvärr tror jag inte poäng osv uppdateras när man är offline dock. Det är gratis.
1010! och 2048 plus går också att spela offline.
Som tur är går det att förstora bilden Kan vara lite väl pilligt om man åker bil eller tåg, men kan ju vara enklare med en pekpenna.Det ser pilligt ut men jag laddar ner det
Soduku gillar jag.Kanske inte det mest originella förslaget men - Sudoku.