Bra offline appar

Lite beroende på tycke och smak kan jag ändå våga mig på en rekommendation: Marianne Cedervall´s böcker om Miriam och Hervor. Finns även en deckare av henne, i hästmiljö. Mysböcker på hög feelgood-nivå.

Vill man ha deckare har jag precis lyssnat på Singöspionen. Nog om Storytel.
 
Jaha du menade så, äh jag tror de är rätt härdade. :rofl::rofl::rofl:
Hahaha! Nu får du berätta vad du tänkte :rofl::rofl:
Lite beroende på tycke och smak kan jag ändå våga mig på en rekommendation: Marianne Cedervall´s böcker om Miriam och Hervor. Finns även en deckare av henne, i hästmiljö. Mysböcker på hög feelgood-nivå.

Vill man ha deckare har jag precis lyssnat på Singöspionen. Nog om Storytel.
Hur fungerar Storytel?
Jag har en gammal registrering där på mitt svenska telefonnummer men här kanske det går att skaffa nytt konto då? Har ju aldrig använt Storytel pga strul med mobilen kort efter registreringen :down:
Och hur köper man böcker? Swish, bank id, visa?
 
Du betalar med kontokort, en prenumeration. Tror det kostar 169 kr/månad. Du kan lyssna online om du vill, men du får ladda ner 5 böcker samtidigt. Lyssna obegränsat under prenumerationstiden.

Numera kan du väl sköta allt via datorn (registrering, användarnamn, lösen etc) och sedan bara logga in via appen.

Där finns ju e-böcker också om man föredrar det.

Du kan tydligen logga in med Facebook.
 
Du betalar med kontokort, en prenumeration. Tror det kostar 169 kr/månad. Du kan lyssna online om du vill, men du får ladda ner 5 böcker samtidigt. Lyssna obegränsat under prenumerationstiden.

Numera kan du väl sköta allt via datorn (registrering, användarnamn, lösen etc) och sedan bara logga in via appen.

Där finns ju e-böcker också om man föredrar det.

Du kan tydligen logga in med Facebook.
Återställde mitt lösenord och måste aktivera ett abonnemang innan jag kan lyssna.

Tack för hjälpen!
 
Jag gillar cross stitch world, går att spela offline. Tyvärr tror jag inte poäng osv uppdateras när man är offline dock. Det är gratis.

1010! och 2048 plus går också att spela offline.
 
Dumb Ways tycker jag är ett rätt roligt spel. Uppföljaren lite sämre men lite kul ändå. Meltdown&Geometry Lite kan också roa en stund.
 
jag har just nu fastnat i ett spel som heter "Fishdom" - ett "match-3-spel" typ, där man köper saker till akvarium och öppnar nya akvarium efterhand.
 
jag har det otroligt intressanta spelet spindelharpan ^_^, är lagom enkelt och lagom svårt att sitta och pilla med på bussen eller när man bara har tråkigt :).
har också haft några mahjong vilket jag också tycker om bara det är ett fint bräde :p.
ska nog försöka ladda ner ett schack också.

tycker att candycrush och liknande bara blir jobbiga när man kommer upp i nivåerna, för svårt för mig dvs :angel:, sen så hackar de en hel del och segar sig på min mobil..

rainbow unicorn atack är alldeles för beroendeframkallande för mig :p annars så hade det varit en given app i min mobil :rofl:
 
Brain it on tror jag fungerar offline.
Sen finns Readly också. Inte ett spel, men tidningar är ju ett trevligt tidsfördriv :)
 
Block Puzzle! Väldigt många nivåer av svårighet så det är enkelt att komma igång. Simpel design men effektivt för att få tiden att gå.
 
Inte ett spel men P3 dokumentär är alltid en räddare i nöden för mig på resor! Det finns tusentals olika ämnen att välja mellan och det är alltid spännande och intressant att lyssna. Man laddar ner avsnitten så att de blir tillgängliga offline.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp