Krambananens flytt med mera.

I måndags skrev vi papper på gården. Så nu är det klart.

Idag var jag på jobbet och talade om att jag inte kommer tillbaka. :( Känns jobbigast med hela flytten. Har jobbat där fem år och trivts så himla bra. Dessutom har jag känt mig som en i familjen och vi har gått igenom mycket tillsammans. Dom blev väldigt chockade. Känner mig som värsta svikaren för chefen har verkligen gått och väntat på att jag skulle börja jobba igen och ville att jag skulle börja lite tidigare än vad vi sagt innan. :wtf:

Har lovat att jobba några kortare pass innan jag flyttar iallafall.

Har dykt upp en lägenhet i huset jämte där mamma bor. Tänkte försöka köpa den innan den kommer ut på hemnet. Den är lika dyr som gården nästan (ändå billig i dom trakterna med tanke på storleken). En 3a. Inte mitt drömboende direkt men helt okej att börja med. Förhoppningsvis kan jag köpa den snabbt så jag slipper ränteskillnaden på mitt bundna huslån också. :angel:

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 153
Senast: Whoever
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 407
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
5 002
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud