Slotts senap och din korv

golit

Trådstartare
Slotts senap och din korv. En fråga om överlevnad.

Hur planerar du att överleva en grillsommar utan Slotts senap?

Jo, det säljs fortfarande i dyr metalltub för oss hårda missbrukare, men till vardags behöver golit ett alternativ.

Jo, det säljs fortfarande i dyr metalltub för oss hårda missbrukare, men till vardags behöver golit ett alternativ.
Köper alltid metalltuben ändå. Eftersom jag är ensam missbrukare i hushållet så blir den totala effekten på ekonomin hanterbar (och de där runda plastflaskorna förlorar sin fräsch-het ganska kvickt också).

Jag överlever utan problem, däremot sörjer jag fortfarande att deras ketchup försvann! 😭

Bifogade filer

• IMG_9319.webp
    IMG_9319.webp
    34,5 KB · Visningar: 13
Men ska plastflaskan också försvinna?
Har bara läst om glasburken?

Hur som äter jag hellre sötstark. Jonnys funkar minst lika bra om inte slotts skulle finnas.

• Gilla
Reactions: Sel
Jag äter bara slotts senap på julskinkan, och det är bara jag som äter den så då köper jag metalltuben. Gubben äter Jonnys sötstarka på allt men jag gillar eg inte senap, bara på julskinka :rofl: så bara den finns kvar på nått sätt så!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 311
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 146
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 560
Senast: lundsbo
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 322
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka