Returnera utan retursedel?

MissFideli

Trådstartare
Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna och de gick på dom.
Varorna såg bra ut, men 2 saker ska skickas tillbaka. Tyvärr låg det ingen retursedel i, utan det står på deras hemsida att man ska kontakta kundtjänst för det. Problemet är att de inte svarar på mina kontaktförsök. Har försökt MÅNGA gånger.
Så vad gör jag? Kan man skicka utan retursedel? Skriva nått eget liksom? Adressen står ju på adresslappen tänker jag.

Om det har skickats med postnord så går det att ta ut en qr-kod via appen som ombudet kan läsa av.

I värsta fall antar jag att du kan betala frakten själv och skicka till returadressen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 416
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 604
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 323
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka