Skottlossning på skola

Ja så fruktansvärt.
Den här starten på året har inte varit rolig med alla sprängningar.
Jag vill vara positiv och tänker att det går att vånda denna utvecklingen. Men det känns så sorgligt var vi hamnat.

Utifrån informationen som återfinns så låter väl det här kanske lite mer som en "klassisk" skolskjutning, inte bara en konflikt (tänker både på privata konflikter som ballat ur, och gängrelaterade) som "råkade" utageras på en skola. Kanske mest för att gärningspersonen enligt uppgift ska ha skjutit sig själv i huvudet. Jävligt obehagligt med automatvapen också :(

Utifrån informationen som återfinns så låter väl det här kanske lite mer som en "klassisk" skolskjutning, inte bara en konflikt (tänker både på både privata konflikter som ballat ur, och gängrelaterade) som "råkade" utageras på en skola. Kanske mest för att gärningspersonen enligt uppgift ska ha skjutit sig själv i huvudet. Jävligt obehagligt med automatvapen också :(
Ja jag tänkte också så när jag läste om det. Att det låter som en skolskjutning där en person inte mår bra och skjuter fem personer och avslutar med att skjuta sig själv. Oerhört tragiskt.

Polisen ska enligt media håla pressträff kl 15.30 så då får vi kanske mer info.

Vet inte men det som skrevs bland folk i närheten är att det är komvux där

Jag flyttade från Örebro 2009, så mycket har säkert hänt. Vet att det även fanns en muslimsk friskola för jag tror låg och mellanstadiet där då. Men som sagt, sånt har säkert ändrats på alla år som gått. Känns ändå lite bättre att det inte är barn som drabbats.

Jag flyttade från Örebro 2009, så mycket har säkert hänt. Vet att det även fanns en muslimsk friskola för jag tror låg och mellanstadiet där då. Men som sagt, sånt har säkert ändrats på alla år som gått. Känns ändå lite bättre att det inte är barn som drabbats.
Ja gud ja
Men 5 skottskadade är mycket även om det är vuxna
Ligger ju skolor i närheten, bland annat ett gymnasie

Liknande trådar

Skola & Jobb Är det vanligt och att rekommendera att man i en överklagan numrerar varje stycke? Som exv. i detta dokument .
Svar
7
· Visningar
665
Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 915
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka