Skottlossning på skola

Håller helt med ! De intervjuar återigen sjukhusnissen och de frågar uttryckligen om döda, han sa återigen att de INTE har tagit emot döda på sjukhuset. Men säger återigen heller inget om skadeläget på den "oklara skadeläget".
Det är så respektlöst mot anhöriga. Tänk vilken chock för dem att läsa att det är flera döda

Blir lite förvånad att tv4 så säkert går ut med att flera är döda

Bifogade filer

• 20250204_160213.webp
    20250204_160213.webp
    76,1 KB · Visningar: 82
Blir lite förvånad att tv4 så säkert går ut med att flera är döda
Speciellt som de SJÄLVA är de som visade intervjun som jag hänvisade till !

Samma med Rapport, de visar presskonferensen där de får fakta, direkt efter kommer "rapports nyhetssändning" där det första de säger är "flera döda efter skolskjutning"...

Tror "problemet" är att SR's utsände på plats hela tiden säger att han sett minst två (har jag för mig) döda bäras bort. Sen korrigerar han sig och säger "bilder på livlösa". Precis som flera i tråden säger så kommer vi nog inte veta något säkert på en bra stund.

Med så mycket oklart tänkte jag kolla skvallret men flashback har inte gått att nå på flera timmar. Tji fick den här nyfikna tanten

Det där eskalerade VÄLDIGT snabbt, varför kunde de inte säga tidigare att de hade döda ? Så slapp så många "spekulationer" cirkulera ? Jag förstår ju "sjukhuset" de sa ju i sak bara "VI har bara fått in 5 skadade" och som de säger nu, så är det ju inte alla döda som hamnar på sjukhus, MEN ÄNDÅ !!!

Det där eskalerade VÄLDIGT snabbt, varför kunde de inte säga tidigare att de hade döda ? Så slapp så många "spekulationer" cirkulera ? Jag förstår ju "sjukhuset" de sa ju i sak bara "VI har bara fått in 5 skadade" och som de säger nu, så är det ju inte alla döda som hamnar på sjukhus, MEN ÄNDÅ !!!
Sjukhuset ljög inte.
Jag tycker att det är rätt att var och en bara berättar vad man vet.

Tror att de hade en oklar bild av dethela
Skolbyggnaden är tydligen väldigt stor och de hade inte gått igenom hela huset.

Tror de inte ville starta rykten och spekulationer?

Liknande trådar

Skola & Jobb Är det vanligt och att rekommendera att man i en överklagan numrerar varje stycke? Som exv. i detta dokument .
Svar
7
· Visningar
790
Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 377
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka