För att det säljer tidningarNä du har rätt... Varför rapporteras det ens om att det hänt nåt ?
Allmänhetens nyfikenhet är ganska sanslös
Kapitalismen regerar även här vet du väl
Men att gnälla över att det mörkas tar faktiskt priset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att det säljer tidningarNä du har rätt... Varför rapporteras det ens om att det hänt nåt ?
Det är väl en väldig skillnad på vad tidningar själva tar beslut att rapportera om och vad polisen faktiskt kan bekräfta. OM en sådan händelse skulle inträffa på skolan där jag arbetar så hoppas jag verkligen att polisen under pågående insats fick fokusera på sitt faktiska arbete och inte behövde gå runt och räkna avlidna för att rapportera så snabbt som möjligt. Det var ju under en pågående insats.Nä du har rätt... Varför rapporteras det ens om att det hänt nåt ?
Nä du har rätt... Varför rapporteras det ens om att det hänt nåt ?
Och genomsökningen av lokalerna knappt avslutad.Jag tycker det är väldigt rimligt att man är försiktig i sina uttalanden. Lyssnade på lokalområdespolischefen som sa att han inte kunde vara mer specifik om antalet döda eftersom de inte var synkade med sjukhuset tex.
Din i alla fall, dina krav....Nä du har rätt... Varför rapporteras det ens om att det hänt nåt ?
Och genomsökningen av lokalerna knappt avslutad.
Väldigt tålmodig och lugn man för övrigt, med alla 'jag har inte den informationen'-svar där han ändå gav så mycket information han kunde.
Din i alla fall, dina krav....
Det är säkert många som vill veta. Men vi får nog bara acceptera att vi inte alltid kan få all info direkt.Som om det skulle vara nån enstaka med den åsikten?
Det är säkert många som vill veta. Men vi får nog bara acceptera att vi inte alltid kan få all info direkt.
Det skrev jag inte.... men det var ju som att kasta sten i glashus...Som om det skulle vara nån enstaka med den åsikten?
Jo, även här har det kommit info till ena barnet plus mig som vårdnadshavare. Personal och elevhälsa går in för att möta och stötta eleverna i deras reaktioner imorgonVi har krisläge även här då eleverna kan vara påverkade av det som skett
Hemskt är det iaf med så många döda
Ja samma här där det behövs för att samtala med elevernaJo, även här har det kommit info till ena barnet plus mig som vårdnadshavare. Personal och elevhälsa går in för att möta och stötta eleverna i deras reaktioner imorgon![]()