Skottlossning på skola

Men finns det indikationer på att media haft fel namn? Edit. Eller inte namn, men talat om någon som är 35 med jaktlicens som är tidigare ostraffad.

Inser att jag skriver fel med jaktlicens. Det heter förstås vapenlicens.

Det är just nu jobbigt att vara man runt 35, och äga en lägenhet i närheten av där polisen gjort razzia.
Det figurerar flera namn, och jag är ouppdaterad.

Det är just nu jobbigt att vara man runt 35, och äga en lägenhet i närheten av där polisen gjort razzia.
Det figurerar flera namn, och jag är ouppdaterad.
Jag utgår alltså ifrån vad media sagt, sedan vet jag att det förekommer förvirring på flashback, men det behöver inte betyda att media hoppat runt mellan olika namn de också (hoppas jag...)

Jag utgår alltså ifrån vad media sagt, sedan vet jag att det förekommer förvirring på flashback, men det behöver inte betyda att media hoppat runt mellan olika namn de också (hoppas jag...)
Jägar'n har varit avskriven ett tag.
Så här skrev han själv på x för två timmar se'n, efter att det börjat välla in otrevligheter från förmodade Flashbackare:
"Bor jag i Örebro nu? Mer än jag visste, kan ju vara bra om man pekar ut rätt person"

Men jag vet inte om det krupit fram vapenlicenser på andra, därför min plötsliga tvekan till den utstickna hakan ovan.

Sens moral: Man ska låta bli att försöka gissa sig fram till vem gärningsmannen är.

Gissar att den här kommer gälla när vi vet mer:

DCuT_f2XUAED2MO

Liknande trådar

Skola & Jobb Är det vanligt och att rekommendera att man i en överklagan numrerar varje stycke? Som exv. i detta dokument .
Svar
7
· Visningar
790
Avel Läste M. Rundgrens avhandling om avvänjning av föl. Här har vi en som verkligen studerat fölets utveckling:bow: "Berger (1986) fann att... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 377
Senast: Fenestra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka