Masked singer 2025

Ceta

Trådstartare
Fler än jag som tittar? Några gissningar hittills?

Jag har gjort en liten lista inför premiären med personer som skulle kunna vara med 😅 Är fortfarande sur över säsongen Clara Henry var med, då jag tänkt just på henne men ändå inte kom på det direkt 🙈

Har kollat programmet nu. Var helt clueless på att det var Sara bakom bacillen. Men kul att hon var med.

Stenjätten funderade jag på Tommy Körberg
Det var något med gått från stad till gård, något med ljus och nationalsång. Stad i ljus har epitetet sveriges inofficiella nationalsång.. Om det är han förställde han sin röst bra.

Majskolven hade jag funderingar på om det är Robert Gustavsson (den yngre). Jag tyckte det stämde på något med kvinna, toffel och göra en sak i taget till hundra procent. Kvinnan Carina Berg i Melodifestivalen, hon kallade honom toffel vid något tillfälle och han försvann en längre period på grund av att han blev utmattad när han gjorde för många saker samtidigt.

Porslinsdockan kan vara en kvinnlig före detta fotbollsspelare. Funderade lite på Pia Sundhage eftersom hon ju är känd för att sjunga för sina lag, varit landslagskapten för USAs fotbollslag och överhuvudtaget varit runt i världen med fotbollen. Men rösten lät för ung för att det skulle vara hon.

I övrigt är jag clueless på de andra deltagarna. Tycker det är lite tråkigt att någon åker ut de första programmen hade varit roligare om man fått fler ledtrådar på alla och ett uppträdande till och två åkte per program ut i program tre och fyra.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 336
Senast: BernT
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 010
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade... 2
Svar
38
· Visningar
4 418
Senast: Badger
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 935
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka