Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke var Robert Gustafsson, men jag tycker rösten kanske var för bra för detMina föräldrar är helt övertygade om att räven är
Kenny Bräck![]()
Tänkte precis samma, men blev också lite osäker efter själva uppträdandet.Min tanke var Robert Gustafsson, men jag tycker rösten kanske var för bra för det![]()
Min tanke var Robert Gustafsson, men jag tycker rösten kanske var för bra för det![]()
Tänkte precis samma, men blev också lite osäker efter själva uppträdandet.
Funderar på om det var dit de ville lura en dock.. för det kändes lite för lätt annars? Och ja, rösten kändes inte riktigt rätt…Jag tänkte samma!
Vi gissar på Tony RickardssonMina föräldrar är helt övertygade om att räven är
Kenny Bräck![]()
Jag tror Jon Olsson.Fler än jag som tittar? Några gissningar hittills?
Jag har gjort en liten lista inför premiären med personer som skulle kunna vara medÄr fortfarande sur över säsongen Clara Henry var med, då jag tänkt just på henne men ändå inte kom på det direkt
![]()
Funderar på om det var dit de ville lura en dock.. för det kändes lite för lätt annars? Och ja, rösten kändes inte riktigt rätt…
Fast det var mycket referenser till masarna så varför inte Tony Rickardsson jag är inte bitter.Nån inom racingvärlden känns för lätt tycker jag.
Fast det var mycket referenser till masarna så varför inte Tony Rickardsson jag är inte bitter.
Därav min tanke om Robert Gustavsson, hans ”jag är inte bitter”-sketch var ju rätt uppmärksammad med. Plus att han har otrolig bacillskräck, så passar bra att han inte ville att programledaren skulle röra honom…Fast det var mycket referenser till masarna så varför inte Tony Rickardsson jag är inte bitter.
Ska de vara med senare eller är de ute ur programmet? Jag gillar NourFelix och Nour är inte med i panelen. De kanske är deltagare.
Det vore ju kul...
Dom har slutatSka de vara med senare eller är de ute ur programmet? Jag gillar Nour
Du menar Björn Gustafsson?Majskolven hade jag funderingar på om det är Robert Gustavsson (den yngre).
Du menar Björn Gustafsson?