Har kollat programmet nu. Var helt clueless på att det var Sara bakom bacillen. Men kul att hon var med.
Stenjätten funderade jag på Tommy Körberg
Det var något med gått från stad till gård, något med ljus och nationalsång. Stad i ljus har epitetet sveriges inofficiella nationalsång.. Om det är han förställde han sin röst bra.
Majskolven hade jag funderingar på om det är Robert Gustavsson (den yngre). Jag tyckte det stämde på något med kvinna, toffel och göra en sak i taget till hundra procent. Kvinnan Carina Berg i Melodifestivalen, hon kallade honom toffel vid något tillfälle och han försvann en längre period på grund av att han blev utmattad när han gjorde för många saker samtidigt.
Porslinsdockan kan vara en kvinnlig före detta fotbollsspelare. Funderade lite på Pia Sundhage eftersom hon ju är känd för att sjunga för sina lag, varit landslagskapten för USAs fotbollslag och överhuvudtaget varit runt i världen med fotbollen. Men rösten lät för ung för att det skulle vara hon.
I övrigt är jag clueless på de andra deltagarna. Tycker det är lite tråkigt att någon åker ut de första programmen hade varit roligare om man fått fler ledtrådar på alla och ett uppträdande till och två åkte per program ut i program tre och fyra.
Björn Gustavsson inte Robert menade jag.