Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Mina syskon och jag håller på att klura hur vi ska uppvakta henne på 70-årsdagen som är på fredag. Mamma vill inte ha saker och hon vill...
Svar
9
· Visningar
611
Senast: Magiana
·
Äldre Någon som vet någonstans där man kan se (gratis) Criminal Minds säsong 10 och 11 MED svensk text?
Svar
5
· Visningar
514
Äldre Skulle behöva lite middagshjälp, jag tänkte höra risotto idag (klassisk, med vitvin och parmesan), med helstekta tomater och... Vadå...
2
Svar
28
· Visningar
1 828
Senast: Petruska
·
Äldre Går det åt någon surf när man lyssnar på radio via radioplay?
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Miks
·
Äldre Var det @Tassetass som talade sig varmt om staden? Är det möjligt att besöka staden i augusti eller förgås man då av värmen? Var bör...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: BornAgain
·
Äldre Jag är pinsamt dålig på att hålla mig ajour. Har dagstidning (lokaltidnimg) på jobbet och en bit till brevlådan så ingen tidning hemma...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 219
Senast: Kamomilla
·
Äldre Just nu är antalet döda 60 st men lär väl stiga. Över 100 skadade. Man körde en lastbil rakt in i en stor folkmassa som firade...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 168
Senast: Sporthorse
·
Äldre Försöker knåpa ihop en spotifylista med låtar från musikaler, så att jag har något bra att lyssna på (vråla till) när jag ska sitta...
2
Svar
29
· Visningar
1 443
Senast: Paddington
·
Äldre En del av min familj skall åka på resa om drygt en vecka och kommer att mellanlanda/byta flyg i Istanbul. 3 timmars väntetid kommer det...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 639
Senast: tott
·
Äldre Jag hittar en massa konstigt vid nya huset. Vad är det för något:
Svar
0
· Visningar
464
Äldre Har en manlig vän, eller hade är det ju nu då, vi dejtade för några år sedan..Men la ner och har sedan fortsatt vara vänner. Ingen...
2
Svar
35
· Visningar
4 263
Senast: Niyama
·
Äldre Göteborgskalaset överväger att införa kvinnozoner där inga män får vistas, för att freda kvinnor från sexuella övergrepp...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
19 397
Äldre Med lite kort varsel ska jag och maken eventuellt iväg till Göteborg och sova två nätter på hotell nu på söndag till och med tisdag...
2
Svar
35
· Visningar
2 080
Senast: mamman
·
Äldre En bekant till mig har problem med sina hyresvärdar. De har varit utan vatten i huset i 4 dygn nu, utan respons från hyresvärdarna...
2
Svar
27
· Visningar
3 275
Äldre Jag måste väll erkänna att jag är något beroende av TBS-produkter.. Med detta följer att jag har massor av plastburkar stående hemma...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: ptr
·
Äldre Nån som varit dit? Vi åker den 11 augusti och karln ska mest kitesurfa, så jag tänkte höra om nån här har några bra insidertips :)...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: pepp
·
Äldre heh! Ska åka upp till stockholm men vi funderar på att ta någon övernattning på vägen. Vi har däremot ingen aning om om det finns nåt...
Svar
6
· Visningar
497
Senast: anna_panna
·
Äldre Det är såhär att jag betalade tillbaka en summa pengar till min A-kassa förra året. Drog av den på min deklaration i år och nu i dagarna...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Kamomilla
·
Äldre När jag sitter ute i trädgården så får jag sista veckorna pyttesmå kryp på mig. Ca 2-3mm långa och trådsmala. Verkar inte bitas (i alla...
Svar
2
· Visningar
451
Äldre Jag som avskyr allt vad matlagning heter har konstigt nog den senaste tiden tittat på en del engelskspråkiga matlagningsprogram på TV...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: tolksele
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama