Musikallåtar!

Rocky Horror Picture Show är en av mina favoritmusikaler! Om man inte är en fan av musiken i själva filmen så är introlåten, Science Fiction/ Double Feature helt fantastisk :)

Seasons of love (rent)
miss saigon
gamla MGM godingar, singing in The Rain, showboat, easter parade, wizard of Oz, sound of music
cry baby (kult med Johnny depp)
West side story :love:
Fiddler on the roof
little shop of horrors
Buffys musikal episod
9 to 5
Tommy
sondheim - a litle night music
Guys and Dolls
A chorus line

Uh inte för att jag är musikalnörd :p om du vill ha mer tips så finns det en engelsk miniserie (tre delar) 100 greatest musicals. Klipp finns på Youtube. Återkommer när jag kommer på fler ;)

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 737
Senast: cirkus
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 458
Senast: ameo
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 092
Senast: paradiset
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 763
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama