En liten uppdatering från mig.
Tyvärr inte en speciellt rolig sådan..
Jag mår skit, riktigt skit. Min sjukdom bröt ut helt brutalt igen cirka en vecka efter att jag slutat med kortisonet.
Nu springer jag skytteltrafik fram och tillbaka till toaletten och jag äter nästan ingenting. Allt gör så att jag får kramper, vattendiarre, blod, slem och illamående i en jävla salig röra.
Jag har fått tid till läkaren på mag och tarm den 10:e september, men det känns väldigt långt dit just nu.
Kollegorna fortsätter att vara gulliga på jobbet. Dock har min chef visat sig vara ett sexistiskt svin som kommer med gliringar om min vikt (är inte speciellt stor, men det tycker tydligen han) och behandlar både personal och gäster väldigt illa med jämna mellanrum.
Ska jag nu behöva söka nytt jobb..
Utöver det så letar jag lägenhet, bor ju tillfälligt hemma hos min mor och henne sambo då de har ett stort hus.
Men det fungerar inte, mammas sambos hund är fruktansvärt elak mot mina (och min mammas) så hundar och det har gått så långt att jag vågar inte ha mina ute i resten av huset när den hunden är hemma. Tack och lov är hon iväg på "dagis" de dagar han jobbar och då blir det lite mer frihet. Men en dag som denna sitter vi instängda i mitt lilla rum.
Vad värre är att mammas sambo verkar ha bestämt sig för att både jag och mina hundar är en otrolig börda och helst ska vi varken synas eller höras. Detta visar han tydligt.
Utöver det så känner jag mig så fruktansvärt ensam. Låter hemskt att säga, men jag tycker verkligen synd om mig själv.
Jag försöker hålla modet uppe, men det är verkligen inte lätt.