Och ändå ändrade jag ett annat autocorrect i inlägget.Jag kan, exet kan inte. Men då ska jag säga till honom att problemet verkar vara löst.
Plattsättning
Plättlätt skulle det stå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och ändå ändrade jag ett annat autocorrect i inlägget.Jag kan, exet kan inte. Men då ska jag säga till honom att problemet verkar vara löst.
Plattsättning
Jodå, Omni är bra på att flasha. Min senaste från dem kom 19:49 igår.
Fick en push från GP precis nu. Det fick alltså inte du?
Förstod detOch ändå ändrade jag ett annat autocorrect i inlägget.
Plättlätt skulle det stå.
JO! Det fick jag! Den första någonsin så uppenbarligen funkade ominstalleringen!
Fast Omni hade alltså inte skickat något sedan 19:49 igår. Så du har nog varit med på banan hela tidenOch där kom en från Omni också. Ja, ni vet hur det är... så fort man ber om hjälp eller ringer IT-supporten börjar allting funka av sig själv
Ja, det är lite där jag befinner mig. Men så vet jag inte om det handlar om det du pekar på, eller om det bara är mitt gamla vanliga sätt att reagera mycket mer på LJUD än vad alla andra gör. (Vissa ljud, på ett mycket inkonsekvent sätt. Tex har jag inga problem med fest- och krogljuden utanför sovrumsfönstret.)Jag blir helt stressad av andra människors omni-notiser som poppar upp hela tiden (OBS eftersom det är Buke: ja jag fattar att folk får ha vilka appar de vill etc etc). Skulle aldrig kunna ha det själv, för mig känns det enbart stressande att konstant och hela tiden få uppdatering om alla gräsliga saker som händer. Som att man aldrig kan stänga av.
Tidigare via dn.se o svd.se sajterna är numera ointressanta eftersom allt utom rubrikerna kräver abonnemang + att man ändå blir nerlusad med reklam.