Jag läser DN och GP på nätet - inte varenda artikel, men jag får en någorlunda vettig överblick. Brittiska Guardian och Independent gillar jag också. Ibland slinker några artiklar från SvD och Sydsvenskan också ner, samt Bohusläningen som jag tycker är mysig
Kvällstidningarna och Metro följer jag på Facebook men det är väl inte sådär jätteofta som jag klickar mig in där, det brukar räcka med rubrikerna. BBC och SVT är också bra källor för korta, korrekta rapporteringar.
Har pushnotiser från DN på mobilen (har dem inställda på GP också men får aldrig några därifrån) vilket ger mig snabb info om det viktigaste. När det händer något i utlandet får jag flashar från jobbets resebyrå då jag står som säkerhetsansvarig i deras system - det är ganska övergripande grejer eftersom större händelser i utlandet ofta påverkar resande = vi får en notis om det för att snabbt kunna kontrollera om vi har personer i något område där det hänt något.
Jag är lite dålig på att lyssna på radio då jag podprenumerar på alla program jag gillar eftersom jag får krupp på musiken i P4 och blir uttråkad av att lyssna på P1 för länge i sträck. Har dock SR-appen installerad och får pushnotiser även där om livesändningar i Ekot om något särskilt hänt. Är jag hos mamma och pappa står dock P4 alltid på.
TV-nyheter ser jag sällan på, jag blir alltid så upprörd. Strutsbeteende javisst, men jag läser hellre om det än ser hemskheterna. Västnytt tycker jag dock om, det brukar vara lite mer lättsmälta historier om sälar och så
Nu har jag också laddat ner Omni, hoppas bläckis får rejäl provision!