Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arbetsintervjuklädd. Kan knappt vänta tills jag får gå omkring och vara businessklädd såhär varje dag!
Den gick jättebra faktiskt, tackar som frågar! Den var för en marknadsföringstjänst för ett modeföretag här i Skottland som behöver någon som hanterar deras svenska kunder och kanaler. De verkade väldigt nöjda och jag hoppas ha besked innan veckans slutHärligt! Hoppas att intervjun gick bra! Vad var det för jobb? (om du vill berätta )
Den gick jättebra faktiskt, tackar som frågar! Den var för en marknadsföringstjänst för ett modeföretag här i Skottland som behöver någon som hanterar deras svenska kunder och kanaler. De verkade väldigt nöjda och jag hoppas ha besked innan veckans slut
JAG HATAR DIG OCH DIN JÄVLA MIDJA MEN JAG ÄR INTE AVUNDSJUK FÖR DET ÄR FAKTISKT SÅ JÄVLA FINT OCH ROLIGT ATT GÅ RUNT OCH SE UT SOM SPONGEBOB FUCKING SQUAREPANTS!!!!!Klänning Rodebjer, halsband och örhängen HM, skärp Moschino, väska Marc by Marc Jacobs, skor Weekday
JAG HATAR DIG OCH DIN JÄVLA MIDJA MEN JAG ÄR INTE AVUNDSJUK FÖR DET ÄR FAKTISKT SÅ JÄVLA FINT OCH ROLIGT ATT GÅ RUNT OCH SE UT SOM SPONGEBOB FUCKING SQUAREPANTS!!!!!
Ps. Den där modellen på klänning var verkligen sjukt snygg på dig!
WOW är bara förnamnetKlänning secondhand (Myrorna) halsband och örhängen HM, skor & Other Stories, väska Acne
WOW är bara förnamnet
KulTack! Idag har jag blivit fotad för en tidning!
I kameran såg många bilder jättebra ut. Kul att plåta med proffs! Nu hoppas jag bara att de väljer ut bra bilder (motiv och fotograf brukar ju ha delade meningar om det haha)
Alltså du och dina outfits @tornblomma Älskar verkligen den där röda klänningen, den var jättefin på dig!
Men, om man får fråga; Hur gammal är du? Kan inte bestämma mig för om du är ca. 18-20 år eller runt 25 år.Har grubblat på det sen första gången jag såg dig på bild nämligen...
Varsågod!Dubbeltack!!!
Jag är 33!