Buketräff Linköping (och/eller Norrköping)

Hej igen på er!
Jag är sugen på att fira in semestern på lämpligt sätt, fredag eller lördag.
Vilka kan? Man skulle kunna dricka vin, dricka kaffe, spela minigolf eller nåt annat. Jag är öppen för förslag! :)

Hej igen på er!
Jag är sugen på att fira in semestern på lämpligt sätt, fredag eller lördag.
Vilka kan? Man skulle kunna dricka vin, dricka kaffe, spela minigolf eller nåt annat. Jag är öppen för förslag! :)

Åh hade gärna vart med men är inte i krokarna förrän söndag kväll. Får hoppas det blir nån mer gång :)

Jag hänger gärna på :)!
Jag kan både fredag och lördag. Jag föredrar dock lördag, med åldern (snart 30 år) har energin som förr fanns efter jobbet på fredagen sakta sinat :confused:

Jag kan båda dagarna. Gärna något där jag kan ta med Rubs, varit iväg hela veckan och lämnar ogärna bort honom mer än nödvändigt.

Lördag blir bra. Dricka kaffe då kanske? De flesta uteserveringar tillåter väl hundar antar jag. Eller något annat? Minigolf känns som att det inte skulle vara hundtillåtet men jag vet inte.

Seneftermiddag eller tidig kväll? Det ska vara väldigt fint väder på dagen, så jag tänkte försöka hinna bada på dagen. :)

Kollade precis Åbacka café, det som ligger på andra sidan ån där man sitter i trädgården. De har öppet till 19, och borde väl vara hundvänligt?

Ses där kl 17 kanske?

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
418
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: ginnies
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 713
Senast: Palermo
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 067
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar