Hamnade helt på sidan om.Du får läsa på lite bättre; du missade poängen.
Inte ens nära.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hamnade helt på sidan om.Du får läsa på lite bättre; du missade poängen.
Du får läsa på lite bättre; du missade poängen.
Läste du verkligen vad du länkade till?Vad är du rädd för ska hända?
Hur som helst. En av de som är inne på min linje och vill förändra systemet är Londons nye borgmästare Sadiq Khan som har sett till att förbjuda lättklädda damer i reklam.
http://www.telegraph.co.uk/women/li...han-bans-body-shaming-ads-from-public-transp/
Läste du verkligen vad du länkade till?
Hur kopplar du detta till ditt inlägg om du kvinnor inte ska vara lättklädda för det inte bli våldtagna?
Det handlar om normer och att avsexualisera samhället. Tanken är inte att du ska säga I'll kvinnor att gå lättklädda utan att de ser påklätt son en självklarhet. Varför skulle kvinnor gå utmanande klädda i ett avsexualiserat samhällsklimat?
Vad är det du är rädd för ska hända?
Din poäng är uppfattad. Sadiq stöder den inte.Det är du som missuppfattat min poäng.
Din poäng är uppfattad. Sadiq stöder den inte.
Men har du inte läst vad det handlar om?Det vet du inget om. Han har hur som helst gjort en åtgärd i den riktning jag förespråkar.
Därför att de vill vara fria att välja sina egna kläder och inte förtryckas av män som inte klarar att hålla sig ifrån brottslighet?
Men har du inte läst vad det handlar om?
Det är inte ens nära.
För att det är bekvämt kanske?Varför skulle kvinnor gå utmanande klädda i ett avsexualiserat samhällsklimat?
Jo, kläder är obekvämt när det är varmt.Kvinnor blir inte mindre fria för att mer klätt blir norm.
Okej, du har inte läst innehållet.Det är du som inte förstår hur man förändrar ett samhälle
Svårt med engelskan kanske?Läste du verkligen vad du länkade till?
Okej, du har inte läst innehållet.
Det handlar inte om det - alls.
Människor väljer de kläder som är norm. Kvinnor blir inte mindre fria för att mer klätt blir norm. Tvärtom skulle jag vilja säga eftersom risken för våldtäkt och antagning minskar.
Nej det gör det inte.Jo, det handlar om det om man tänker i mer än ett steg.
Men varför ska kvinnor klä sig mer för att män inte kan sköta sig? Varför blir mannens brist på kontroll kvinnans problem?Människor väljer de kläder som är norm. Kvinnor blir inte mindre fria för att mer klätt blir norm. Tvärtom skulle jag vilja säga eftersom risken för våldtäkt och antagning minskar.
Men varför ska kvinnor klä sig mer för att män inte kan sköta sig? Varför blir mannens brist på kontroll kvinnans problem?
Då klarar du helt enkelt inte av att se hur det hänger samman.Nej det gör det inte.
Det handlar om helt andra saker om man tänker i massor av steg.
Och det har egentligen inget alls med kläder att göra.