Vad har jag rätt till?

Att lägga ner så mycket tid och energi på 20 min missad massage, jag fattar inte. Se det som en lärpenning. Det är som en bekant som ska bråka med comhem om 69 kr :banghead: en engångssumma.

Fast det är väl just det salongen hoppas på att hon ska ge upp. Jag tycker att det är bra med folk som står på sig! Rätt ska vara rätt!

Ja hon har ju blivit erbjuden kompensation!

Som jag förstått det mot att hon ska behöva boka en ny behandling och betala mellanskillnaden om jag förstod det rätt.
Fult sätt av salongen att tjäna mer pengar, då kan de sätta det i system att göra så. Inte speciellt hållbart i längden kanske men ändå.
Rimlig kompensation: pengarna tillbaka för den uteblivna tiden eller gratis behandling om de så bara erbjuder de tjugo minuterna så är det ändå rimligt.
Enligt min åsikt

Går man in på Ica och köper ett tre pack bacon varav ett paket är dåligt skulle deras kompensation knappast vara att man fick köpa ett nytt trepack och bara behöva betala för två ;)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 398
Senast: valpköpare
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka