Buskboken var riktigt trevlig. Jag har läst några av hennes böcker tidigare och gillar hennes humor skarpt, så jag blev inte besviken
Bra, trevligt och hyfsat snabbläst är vad jag är ute efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buskboken var riktigt trevlig. Jag har läst några av hennes böcker tidigare och gillar hennes humor skarpt, så jag blev inte besviken
Bra, trevligt och hyfsat snabbläst är vad jag är ute efter.
Jag har äntligen blivit klar med Millie Birds bok om döda saker... och nä, det var inte min grej. Jag trodde verkligen att den skulle vara något för mig, men det var den inte. Kanske mest på grund av kursiveringen av all dialog, för jag höll på att skratta ihjäl mig åt vissa bitar med Agatha och tyckte att slutet var ganska rart, men som helhet var jag bara irriterad.
Jag lånade den för ett tag sedan men kände nästan direkt att den inte var något för mig.
Jag har hört mycket positivt om filmatiseringen av Tamara Drewe, ifall du har missat den (och är intresserad)Tamara Drewe av Posy Simmonds - en grafisk roman, löst baserad på Thomas Hardys Far from the madding crowd. Kul och välskriven.
Jag har hört mycket positivt om filmatiseringen av Tamara Drewe, ifall du har missat den (och är intresserad)
Har någon läst böcker av Elena Ferranto? De togs upp på "Efter 10" med Malou von Sivers och fick goda recentioner.
Då ska jag se till att läsa den snart.Finns en (av fyra i den serien) på svenska än så länge, Min fantasiska väninna. Jag älskade den och längtar svårt efter nästa.