Islandshästryttare
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Kör på. Dina kryss är jättebraSista månaden för detta krysset har inletts! Vill ni ha ett nytt kryss av mig från 1 april? Jag tycker de är roliga att göra även om jag inte varit så aktiv med att kryssa själv den här omgången då min egen roman som jag skriver tar mycket tid.
Jag håller med. Kör på @IslandshästryttareAbsolut. Kör på. Dina kryss är jättebra![]()
Gärna! Personligen gillar jag denna storlek och antal månader, men är öppen för alternativ.
Typ vår/sommar? April-augusti?![]()
Absolut. Kör på. Dina kryss är jättebra![]()
Jag håller med. Kör på @Islandshästryttare
Kul att höra att ni gillar mina kryss! Då börjar jag konstruera ett nytt kryss snarast då det är kul att klura lite på rutor och att försöka få till en blandning av något helt nytt och några gamla godingar till rutor också!Kör lika många rutor och månader som detta krysset!
Visa bifogad fil 163238
Nytt kryss för genre jag inte brukar läsa. Kallocain av Karin Boye. Vad ska man kalla den - science fiction / framtidsdystopi. Brukar undvika den typen av böcker - men gillade den här. Det finns väl ett skäl att den är en klassiker![]()
Kul, jag har "smygläst" lite här och tänkte hoppa på nästa. Har så mycket böcker som ligger och väntar på att bli lästa.Nya krysset är under konstruktion och är halvvägs med rutorna ungefär.![]()
Kul, jag har "smygläst" lite här och tänkte hoppa på nästa. Har så mycket böcker som ligger och väntar på att bli lästa.