Jag är orimligt stolt över att kunna backa bra med släp och speciellt den gången jag hade svärfar med mig som blev imponerad av att jag kunde det så bra för det trodde han inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde adlas!Jag borde få medalj. Jag har varit gräsänka sedan i torsdags och jag har ätit frukost och middag VARJE DAG! Och inte bara godis utan någon form av mat! I fredags var den till och med lagad!
Jag lider av samma åkomma. Det lustiga är att numera har jag inga som helst problem att ringa samtal relaterade till jobbet. Medans jag fortfarande tycker det är småjobbigt att ringa privata samtal. Inte lika jobbigt som innan, men fortfarande obekvämt.Jag är orimligt stolt över att jag kan RINGA till folk! Ingen stor grej för de flesta, men jag har alltid haft "telefonskräck". Blev så illa tvungen att använda telefonen mycket på jobbet och ja, nu kan jag ringa även okända människor utan att bli så nervös att jag spyr! DUKTIG