Orimliga saker du är stolt över?

Jag är orimligt stolt över min höga intelligenskvot (jag har ju liksom inte gjort sådär väldigt mycket för att "förtjäna" den) samt för min stora fötter. Jag nämner lite tvångsmässigt att jag har 42 i skor i sammanhang där det inte direkt har efterfrågats. Typ: "Apropå att du är sugen på kyckling i currysås så har jag storlek 42 i skor. Ja, bara så att du vet alltså". För några veckor sedan hade jag dessutom en stor blodblåsa på ena stortån och då var jag i sjunde himlen; vem vill inte kunna skryta både om stora fötter och en särledes stor och vacker blodblåsa!?
 
Jag lärde min partner att köra bil. Min partner skulle absolut inte ha körkort men nu har han det minsann ändå och det är förbannat att slippa höra "kan vi inte åka och /.../" vilket översatt betydde "kan du köra mig till /.../" :p behöver jag säga att jag och barnen sitter lyckliga i baksätet alla tre om jag öht åker med och jag, passande nog, inte får köra bil längre för min läkare? Och vad säger jag till partnern tro? "Vi skulle behöva åka och /.../" :angel: :rofl:
 
Jag lärde min partner att köra bil. Min partner skulle absolut inte ha körkort men nu har han det minsann ändå och det är förbannat att slippa höra "kan vi inte åka och /.../" vilket översatt betydde "kan du köra mig till /.../" :p behöver jag säga att jag och barnen sitter lyckliga i baksätet alla tre om jag öht åker med och jag, passande nog, inte får köra bil längre för min läkare? Och vad säger jag till partnern tro? "Vi skulle behöva åka och /.../" :angel: :rofl:
Ser att ett ord föll bort. Förbannat skönt ska det ju stå :p
 
Jag är också stolt över mitt släp backade :banana: har 10cm mellanrum där jag parkerar släpet och är inte jätte mycket utrymme heller för att vända rätt ekipaget.

Så så är jag stolt över att jag kan köra lastare :), väldigt härligt att kunna ta upp hö på loftet vid behov och tömma gödselplatta själv :p.
 
Det finns nog en sak jag är orimligt stolt över och det är nog min förmåga att hålla mig när nöden trycker på, speciellt när jag kör långtradaren och kör långt. Vet knappt hur många gånger jag haft problem med min IBS och känt ett stort behov av att uppsöka en toalett snarast för att göra nummer två, men ändå lyckats hålla mig tills jag stannar och får tag i en toalett.
Är jag hemma, är det knappt jag kan hålla mig och får springa till toan när det blir så. Känns bra att jag klarar av det när jag jobbar. :)
 
Jag är orimligt stolt över att jag, trots att jag blev "utdömd" av slöjdfröken (2:a i slöjd :cautious:), i vuxen ålder faktiskt klarat att sticka ganska många tröjor med riktigt bra resultat. Har även klarat att sy en hel del. :)
 
En gång när jag var där sa gynekologen "du ser inte ut att tycka det här är så kul?" Ja ba, eh brukar folk tycka det är kul? :confused: :cautious:

Jag tycker faktiskt att det är rätt kul :o Det är så himla intressant! Tycker om att få info om att saker rullar på bra med mitt kön :D (Eller mindre bra som när jag hade en cysta på äggstocken, men det är också lite spännande trots hemska smärtor) Bästa är när jag har ultraljudats vaginalt, "Kan du vända skärmen lite, jag ser inte!" Som att det skulle vara till för mig liksom :p
 
Jag är stolt över att jag är bra på att hänga upp tavlor. Rätt höjd, rätt "mängd" (Om man vill ha tavlor i klunga sas.)

Åh det skulle jag behöva hjälp med, är värelös på tavlor! Jag ska renovera ett hus i höst; hör av mig till dig när det är dags för tavelupphängning ;)
 
Jag är orimligt stolt över min höga intelligenskvot (jag har ju liksom inte gjort sådär väldigt mycket för att "förtjäna" den) samt för min stora fötter. Jag nämner lite tvångsmässigt att jag har 42 i skor i sammanhang där det inte direkt har efterfrågats. Typ: "Apropå att du är sugen på kyckling i currysås så har jag storlek 42 i skor. Ja, bara så att du vet alltså". För några veckor sedan hade jag dessutom en stor blodblåsa på ena stortån och då var jag i sjunde himlen; vem vill inte kunna skryta både om stora fötter och en särledes stor och vacker blodblåsa!?

Haha, jag har också 42 i de flesta skor men jag brukar säga att jag har 41 pga 42 låter ju helt abnormt?! Har alltid velat ha typ storlek 38 - alla skor i den storleken ser ju så nätta ut medan 41-42 ser ut som båtar. För att inte tala om platsen de tar i skohyllan. Den enda fördelen jag kan komma på är att det ibland på rea är stora storlekar som finns kvar, medan 38 nästan alltid hinner sälja slut innan den där riktiga pangrean inträffar.
 
Det jag är orimligt stolt över är att ha fått göra grovjobbet i "kiosken" som brann i Göteborg och orsakade tågkaoset i några veckor. Nya huset kom på plats förra fredagen och i söndags åkte jag upp. I torsdags kväll var allting klart och det skulle provas in av besiktningsmän. Undertiden har jag jobbat järnet och haft riktigt roligt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp