Åh, jag körde traktor för första gången i livet förra hösten. Lärde mig hos min sambos föräldrar då vi planerar att flytta till hans föräldragård och ha hästar där. Det har inte funnits djur på gården på några år så steg ett är att odla vall på "hemgärdet" (den markplätt som ligger närmast gården) som legat i träda. När vi skulle plöja hade sambos pappa markerat ut var två stycken parallella fåror skulle gå och jag fick instruktioner om att det var viktigt att dessa blev spikraka. Den första fåran plöjde min sambo, och den andra plöjde jag. GISSA om jag var nöjd när min fåra var rakare än sambons (som har kört traktor sen han var typ 9 år). Sambons pappa bad mig till och med räta upp sambons fåra lite eftersom han fått ett "hack" precis i början. Detta kommer jag att pika sambon för till dödagar! Jag skryter numera vitt och brett så fort jag får chansen om min enorma talang för traktorkörning.
Film när traktoresset harvar (observera den inte så smootha starten - även solen har sina fläckar osv)
(Till er som inte orkar se mer än 20 sek: nej, det händer absolut inget annat än att jag kör fram och tillbaka över åkern.)