Renbädda efter sex?

Nej, vi byter inte lakan efter sex. Dels pga HERREGUD VAD JOBBIGT, dels pga har inte sex i sängen särskilt ofta, dels pga regeln "ingen sats i mitt palats" och det därmed inte blir såsigt på onödigt många ställen.

Om det är/blir kladdigt eller blött sex är det väl bara att slita med en handduk. Eller en t-shirt. Eller en bordsduk :up:

Finns det män som stressar upp och byter lakan undrar vän av ordning?

Yes! Min nuvarande sambo gjorde det innan vi blev tillsammans :angel: Ett par gånger var det knappt så jag hann kliva ur sängen och klä på mig innan han bytte lakan :o

Edit: Numera byter vi sängkläder kanske varannan vecka och det oberoende på hur mycket sex vi haft under den tiden

Finns det män som stressar upp och byter lakan undrar vän av ordning?
Om frågan skulle vara bokstavligt menad så ja, det klart det gör, har stött på en hel hög. Men på ett mer strukturellt plan verkar det enligt min (och gissar jag, många andras) erfarenhet i långt högre grad vara ett kvinnligt "ansvar" att stressa upp sig över...:arghh:

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 307
Senast: Masqueradee
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 689
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 138
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt