Renbädda efter sex?

Nope men jag byter å andra sidan lakan extremt ofta ändå eftersom vi har hund i sängen osv. Är dock noga med att "städa" i form av att själv agera handduk (:yuck:) eller att ha papper nära till hands. Avis på er som kniper, här handlar det om kopiösa mängder som hamnar både här och där om man inte ser upp. :o:D

Men alltså... Knipa och springa på toa vs få sperma på lakanen, förstår inte varför det är antingen eller? Själv har jag en toarulle på nattduksbordet, och har jag av en händelse inte det så kan karln gott resa på arslet och hämta en :p

Jag förstår inte problemet. Har ägnat en tid åt att fundera på frågan....

Om man ska gå in på detaljer... så rinner det ju oftast inte förrän han drar sig ur och då är det väldigt praktiskt att ha en pappersrulle och ta en sudd och hålla emot. =Inget lakansspill.

Eller är det bara jag som gillar att ha honom kvar i mig en stund - om man inte varit alltför akrobatisk när det sker vill säga...
:angel:

Nope men jag byter å andra sidan lakan extremt ofta ändå eftersom vi har hund i sängen osv. Är dock noga med att "städa" i form av att själv agera handduk (:yuck:) eller att ha papper nära till hands. Avis på er som kniper, här handlar det om kopiösa mängder som hamnar både här och där om man inte ser upp. :o:D

Spännande diskussion;)

På sommaren när man blir mer svettig pga värmen så byter jag sängkläder oftare. De ggr som det blivit mycket geggigt byter jag ut enbart lakanet. Men annars blir det att byta sängkläder var 14 dag.

Min pojkvän är en av dem som det så att säga kommer mycket från ;) Jag har ärligt talat inga problem vid oralsex!! Och när vi har haft sex tar jag papper och "pluggar" och sedan blir det ett besök på toa för att sanera:) Funkar fin fint!!

Mvh anaby:)

Vad jag har väldigt svårt att förstå är hur sperma kan vara något otrevligt, rentav äckligt för så många?

Jag tycker att sperma är väldigt naturligt och inte äckligt för 5 öre! Men då "går jag igång" på att både ge och få oralsex ;) Jag kanske är konstig men jag tror att det finns fler kvinnor som känner så!!

Jag tycker att sperma är väldigt naturligt och inte äckligt för 5 öre! Men då "går jag igång" på att både ge och få oralsex ;) Jag kanske är konstig men jag tror att det finns fler kvinnor som känner så!!

Jamen precis. Jag tycker inte det är något som behöver "saneras", var det än hamnar.
Jag går också igång på det.
Äckligt är det verkligen inte.

Jamen precis. Jag tycker inte det är något som behöver "saneras", var det än hamnar.
Jag går också igång på det.
Äckligt är det verkligen inte.
Jag tycker inte sperma är äckligt inte heller annan sekret men jag är ändå inte förtjust i att ligga och sova på en kall blöt fläck oavsett om det är jag själv som dreglat på kudden eller om det är en sperma på lakanet.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 307
Senast: Masqueradee
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 689
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 138
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25