R
Raderad medlem 94602
Börja göka i duschen ist?Har en rejäl dubbelsäng med lika stora lakan, äger bara två sådana så har tyvärr nästan kommit in på planeringsstadie vad gäller sex och tvätt haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börja göka i duschen ist?Har en rejäl dubbelsäng med lika stora lakan, äger bara två sådana så har tyvärr nästan kommit in på planeringsstadie vad gäller sex och tvätt haha
Det verkar ju kul? Att alltid sexa i duschen?Börja göka i duschen ist?
Åh gud, det är jag alldeles för lat för.Börja göka i duschen ist?
Var annan gång kanske..så slipper man byta lakan varje gångDet verkar ju kul? Att alltid sexa i duschen?
Nä... Jag har fött tre barn och känner mig inte trång någonstans. För mig kommer det ut dagen efter. Jag kan sitta på toa en bra stund och verkligen försöka, men det går inte. Värst är om det börjar rinna efter att jag hunnit med morgonduschen.Beror nog mkt på hur man ser ut.
Är man tex trängre går det nog lättare att knipa ihop?
Beror nog mkt på hur man ser ut.
Är man tex trängre går det nog lättare att knipa ihop?
Jag tillhör också skaran och kniper för kung och fosterland när jag ska ta mig från sängen till toaletten efter sex. Nu kommer min pojkvän väldigt lite åt gången så det kommer kanske... en tesked eller liknande. Mitt ex kunde komma en matsked åt gången utan problem, där fick man verkligen vara snabb som satan om man skulle hinna till toaletten innan det började rinna längs benen.
Han åt något multivitamin-tillskott av något slag, vet inte om det påverkade. Det kom massvis varje gång. Oralsex var inte så jäkla kul kan jag säga...What, 15 ml!? Åt han några tillskott? En tesked är det normala.
Äsch det är väl inget. En annan här i tråden skriver "några matskedar" :-DWhat, 15 ml!? Åt han några tillskott? En tesked är det normala.
Äsch det är väl inget. En annan här i tråden skriver "några matskedar" :-D
Håller med!Haha, det var jag och jag menade teskedar!
Fast det är klart, ibland känns det som några dl...
Vilken erotikdödare: "Märker att du är på gång nu, akta lakanen!"Jag byter sängkläder innan jag ska ha sex . Men då har jag bara haft distansförhållande och tillfälliga förbindelser. Det är väl ett par killar som gjort lakanen väldigt svettiga då har jag bytt efteråt annars inte. Sedan hade jag en kille som jag bad akta sängkläderna när han kom (han kom aldrig i mig) just för jag inte vill byta sängkläder efter varje gång.
Men vanligtvis när de kommer i mig eller på mig så tycker jag inte sängen blir så farligt kladdig. Förutom med undantagen.
ja verkligen . Men han var hemsk. Ingen annan har kladdat ner sängkläderna så. Jag tycker vanligtvis inte att sperma är så farligt men hans sperma luktade inte alls gottVilken erotikdödare: "Märker att du är på gång nu, akta lakanen!"
Fy vad äckligt.ja verkligen . Men han var hemsk. Ingen annan har kladdat ner sängkläderna så. Jag tycker vanligtvis inte att sperma är så farligt men hans sperma luktade inte alls gott