Trevligt ställe att äta i Göteborg

Det finns ganska många ställen att äta på runt Korsvägen (vilket är dit spårvagnen ska om ni ska till Universeum), jag har testat en del när jag har jobbat på mässan - inget sticker dock ut särskilt mycket, och jag tror att de flesta serverar pommes. Franks corner har pannkakor om inte annat :D

Orkar ni gå upp till Avenyn så har ju tex Farellis och några andra ställen där lite amerikaniserad mat, vilket innebär massor med pommes, men även bra käk för vuxna.

Liknande trådar

Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
385
Senast: Kaching
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Mat Ja, som rubriken så tydligt säger, vad ska ni äta för festligt och gott på nyårsafton i år?? Jag ser fram emot en massa mumsiga tips...
18 19 20
Svar
394
· Visningar
19 476
Senast: Pudlan
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 426
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt