Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att du är rimligt sur... jag tycker inte om rostbiff så jag hade inte ens tillagat den utan det hade morsan fått ta tag i om hon nu brutit vår överenskommelse. Och så hade jag själv ätit en ostmacka, för det är godare än rostbiff!Köttet blev inte bra och jag är orimligt sur!
Det andra blev bra (eller vi har inte ätit efterrätt än) men detta förstörde allt.
Också sur igen för att mamma inte köpte oxfilé som vi sa, hon kunde ju ha frågat först! Ursäkta gnäll. Men
Nej! Rostbiff är (ofta) supergott ! Vad gick fel?Tycker att du är rimligt sur... jag tycker inte om rostbiff så jag hade inte ens tillagat den utan det hade morsan fått ta tag i om hon nu brutit vår överenskommelse. Och så hade jag själv ätit en ostmacka, för det är godare än rostbiff!
Hahaha, mer rostbiff till @sjoberga med andra ord när jag inte äter sånt!Nej! Rostbiff är (ofta) supergott ! Vad gick fel?
Tack!! Ville egentligen köpa annat men tänkte, hur fel kan det bli? Ja…Tycker att du är rimligt sur... jag tycker inte om rostbiff så jag hade inte ens tillagat den utan det hade morsan fått ta tag i om hon nu brutit vår överenskommelse. Och så hade jag själv ätit en ostmacka, för det är godare än rostbiff!
Tråkigt att det inte blev bra! Men vad skönt att middagen i alla fall är avklarad och ni har en god efterrätt att se fram emot nu!Tack!! Ville egentligen köpa annat men tänkte, hur fel kan det bli? Ja…
Och till mig!Hahaha, mer rostbiff till @sjoberga med andra ord när jag inte äter sånt!