Tyvärr var inte Mollys låt så bra som jag hade hoppats. Dessutom saknade jag hennes lila hår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag tyckte int det mot finskan var snällt heller.Det där var inte snällt mot Frans!
Nej, jag tyckte int det mot finskan var snällt heller.
När de sa att de hade finland på direktlänk (då hon ledde finska mellon) och visade något klipp från 70Det minns jag inte, vad syftar du på?
Samma här. Lite självgod får man väl vara då va?
När de sa att de hade finland på direktlänk (då hon ledde finska mellon) och visade något klipp från 70
Nationalsång: börjar gråta. Sedan, gråter vidare. Mitt Sverige
Årets mello måste vara i särklass sämsta årgången ever? Nu tokälskar jag Frans och hans låt, så jag säger att vi kan ställa in resten och bara skicka honom, och - den magiskt vackra mellanakten från ikväll med mångfaldstemat. Jag hade gåshud! Det var så otroligt välgjort!
Jag förstår inte de där Dolly style eller vad de heter - så surt - inte en rent ton någonstans? Hur kan så fruktansvärt dåliga sångerskor få en plats i mello? Obegripligt. De skulle inte bli antagna till idol ens på den (o)prestationen de gjorde i kväll? Martin Stenmark - procolharomwannabelåt? Va liksom? Bengtzing - har bara eeeen låt i sin repertoar - låtstöldar sig själv varje år? Panetoz - det var glatt men jag kommer inte ihåg låten hur mycket jag än försöker minnas? Och Molly - nej bara nej. Vacker låt förvisso, men för mycket loreen-komplex.
Skicka Frans och mellanakten bara, snälla?