Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag minns en film eller möjligtvis kort serie från barndomen som handlade om en fågel som stannar kvar över vintern istället för att...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: Jozze
·
Äldre kör en Saab 9-5 automat från 2000 med 2 liters turbo.....och nu är den besatt av demoner Den dör nämligen när man är ute och kör...
Svar
17
· Visningar
1 680
Senast: Tarnin
·
Äldre Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p Var kan tänkas...
2
Svar
27
· Visningar
2 612
Senast: Snowwhite
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Är det någon här som inte har facebook, varför isåfall, och får du isåfall den frågan ofta? Om du har facebook, känner du någon som inte...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 301
Senast: skogaliten
·
Äldre Ok.. Just nu pågår några diskussioner på Facebook bland vänners vänner och vissa djurgrupper. Då jag inte är insatt skulle jag vilja...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 642
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 116
Senast: tanten
·
Äldre Ska på middag, lite typ av knytkalas, med temat tapas! Alla ska göra tre tapasrätter var. Jag som aldrig har ätit tapas i hela mitt liv...
2
Svar
23
· Visningar
2 427
Senast: Petruska
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 535
Senast: honung
·
Äldre Det är osannolikt att jag kommer att kunna köra bil igen, så mycket pengar blir det knappast om jag säljer den så jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Det finns massor med varianter på recept som inkluderar allehanda bönor, linser och ärtor (baljväxter helt enkelt). Men jag har aldrig...
Svar
14
· Visningar
3 878
Senast: Niyama
·
Äldre Jag blev innan jul vittne till en trafikolycka och var den som ringde 112, SOS Alarm. Det konstiga var att dels så tog det ett tag innan...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 287
Senast: Sunshine
·
Äldre Är det någon här som turistat i Yorkshire och som kan rekommendera en mysig by eller mindre stad? Vi ska fira mor och far som båda...
Svar
11
· Visningar
1 874
Senast: escodobe
·
Äldre Äntligen fått godkänt o nu även kortet i fickan! Kan jag beställa "hundbil" så att jag o Leon kan ta oss till Buketräffen i morgon...
Svar
12
· Visningar
936
Senast: yennork
·
Äldre Har mailat Skatteverket och ställt en fråga. Det har nu gått fyra dagar utan svar. Är det vanligt eller kan mitt mail ha försvunnit i...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Nebraska
·
Äldre Någon som ansökt om studieuppehåll från en utbildning på högskole/universitets nivå och fått det beviljat? Vad angav ni för skäl till...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: Jadzia
·
Äldre Jag hyr en lokal i källaren i hyreshuset där jag bor. Där har jag mina marsvin då jag inte vill ha 14 marsvin i lägenheten, plus att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 461
Senast: Tass
·
Äldre Jag har tråkblont, typ råttfärgat mellan/mörkblond hår ner till axlarna ungefär. Så jag tänkte hotta upp det med roliga slingor i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 001
Senast: emlem
·
Äldre Läste just att BodyShop ägs av Loreal som testar på djur. Så det som köps på body shop går i princip till Loreals djurförsök:( Har jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 514
Senast: Badger
·
Äldre Jag talar alltså om händelsen där en bil körde igenom nedfällda bommar och rakt ut i vattnet vid motorvägsbron över Södertälje kanal...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 468
Senast: Texaz
·
Äldre Gör en chansning och hoppas att någon har en aning om vad detta är för låt! Kan ingenting från texten, hört den på radio ett par gånger...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: millan5111
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama