Det räcker med lite nervositet så kan det bli svaj med röstenSånt kan mitt tondöva sinne inte bedöma men det stämmer säkert. Varför väljer man en låt som man inte hanterar fullt ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räcker med lite nervositet så kan det bli svaj med röstenSånt kan mitt tondöva sinne inte bedöma men det stämmer säkert. Varför väljer man en låt som man inte hanterar fullt ut?
Jag tror definitivt att han skulle klara av låten om han bara höjde den. Tyvärr envisas vissa med att sjunga låtar som är för låga för att de tycker att rösterna blir "snyggare" då. Men det blir inte snyggt när det blir surt istället. Ace Wilder gjorde samma miss under första deltävlingen.Sånt kan mitt tondöva sinne inte bedöma men det stämmer säkert. Varför väljer man en låt som man inte hanterar fullt ut?
Frågan är fel ställd.Sånt kan mitt tondöva sinne inte bedöma men det stämmer säkert. Varför väljer man en låt som man inte hanterar fullt ut?
Eller så behöver han bli mindre glad för att gå vidare.Jag tror att unge Zia behöver memorera texten.
Det räcker med lite nervositet så kan det bli svaj med rösten