Läste det på Aftonbladet i går.Var kan man se vilka som möts?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste det på Aftonbladet i går.Var kan man se vilka som möts?
Jag undrar mest varför Felix hade en sån gigantisk mikrofon??? Det såg ju helt bisarrt ut.*räcker upp en hand*.
Gillar dock varken Frans eller Sandman
Haha innan jag såg ordentligt tyckte jag att han sjöng i en hårblås.Jag undrar mest varför Felix hade en sån gigantisk mikrofon??? Det såg ju helt bisarrt ut.
@voltis Skulle Mariette vinna, vilket jag iofs inte tror, så får de göra något åt hennes koreografi också. Sitta och cykla? Och det där vevandet med armarna var pinsamt dåligt. For you, jo, vi fattar att du pekar.
Ungefär som jag också tänker, fast jag vet att jag inte vill att Ingrosso vinner.Koreografin är en katastrof. Men hon kommer nog inte vinna. Tror att Ingrosso vinner. Vet inte vem jag vill ska vinna egentligen.
Ungefär som jag också tänker, fast jag vet att jag inte vill att Ingrosso vinner.
Martin Almgren eller vad han heter har nog en bra chans också.
Fast jag kommer nog att hålla på ... Lundvik, om det var så han hette.
Ja, det är väl det som är problemet med hela startfältet, inget känns som att det håller för tävling.Jag tror att Almgren och Lundvik är för anonyma. Låtarna är fin bakgrundsmusik men inget för en tävling.
Ja, det är väl det som är problemet med hela startfältet, inget känns som att det håller för tävling.
(Vad gäller Almgren så gillar inte jag honom, men ”folk” brukar gilla storväxta killar som inte uppfyller snyggnormen. Av någon anledning.)
Jag tror på den där killen.... nu är jag jättelat som inte kollar, ursäkta. Vill kalla honom Liam men tror inte att han hette det. Från deltävling 2. Han tror jag vinner.
Om inte alla är så less på allt och röstar på Rolandz.