Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jaha, men vad bra, ÀndÄ (Mariette till final). Den dÀr första killen som gick vidare, vet inte namnet, men DEN lÄten tyckte jag var trÄkig. Den fastnade noll, jag kÀnde inte ens igen den. Melodifestivalen i ett nötskal.
Oj vad kvÀllen kÀndes... SlÀtstruken?
Fick inte till ngn festkÀnsla, ingen av lÄtarna kÀndes direkt wow... Inget speciellt i mellanakterna...?
Jag gillar Mariette och Mohombi som artister och de gick rÀttvist till final. TvÄ stabila lÄtar med stabila artister. Men lÄtarna var mil ifrÄn deras tidigare lÄtar (Dont stop believing och Hello)...
Andra Chansen blev ocksÄ bra med tvÄ glada svÀngiga bidrag, det behövs! Inga mÀster verk och DrÀngarna kÀndes lite till Ären kommna men lÀtt Ärets 4 gladaste vinnare vÀl?
Faith hade veckans bÀsta röst, och vacker.. Men lÄten för svag.
Resten var bara, neeeej... Speciellt Amanda som var sÄ blekt att jag glömde bort henne innan lÄten var över!
AlltsÄ, sÄ totalt okuserad och ointresserad, sÄ jag gick upp och la barn efter DrÀngarna.
KÀnde mest bara "meh". Ska dock titta pÄ nytt imorn. Maken sa att det var nÄt bidrag som var helt ok.
Relationer Det Àr klart att det hÀnger pÄ de vuxna om barnet eller djuret inte kan uppföra sig. FörÀldrarna och hundÀgaren Àr definitivt problemet...
Ăvr. Hund Trodde hundĂ€gare skulle ha mer vett Ă€n sĂ„, Ă€ven om ens egna inte Ă€r rĂ€dda tror jag det Ă€r svĂ„rt att ha missat debatten om hundar som Ă€r...
Hundavel & Ras NÀr jag letade ras nu för ett tag sedan lÀste jag ett antal hundrasböcker frÄn början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Ridning Ston som brunstar i princip hela tiden eller har besvÀrliga brunster kan ha cystor eller liknande. PÄ mÀnniskor Àr detta ofta smÀrtsamt...
HÀstmÀnniskan Jag vet inte, mina perspektiv Àr ju lite annorlunda. Men mina förÀldrar betalade 50 000 sek för en vÀlriden en allround hÀst redan...
Tjatter Visst har lÀskburkar i aluminium blivit tunnare?
Tycker de blir lĂ€ttare intryckta nĂ€r man hĂ„ller i dem. Mindre motstĂ„nd mot fingrarna. đ€
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.