Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jaha, men vad bra, ÀndÄ (Mariette till final). Den dÀr första killen som gick vidare, vet inte namnet, men DEN lÄten tyckte jag var trÄkig. Den fastnade noll, jag kÀnde inte ens igen den. Melodifestivalen i ett nötskal.
Oj vad kvÀllen kÀndes... SlÀtstruken?
Fick inte till ngn festkÀnsla, ingen av lÄtarna kÀndes direkt wow... Inget speciellt i mellanakterna...?
Jag gillar Mariette och Mohombi som artister och de gick rÀttvist till final. TvÄ stabila lÄtar med stabila artister. Men lÄtarna var mil ifrÄn deras tidigare lÄtar (Dont stop believing och Hello)...
Andra Chansen blev ocksÄ bra med tvÄ glada svÀngiga bidrag, det behövs! Inga mÀster verk och DrÀngarna kÀndes lite till Ären kommna men lÀtt Ärets 4 gladaste vinnare vÀl?
Faith hade veckans bÀsta röst, och vacker.. Men lÄten för svag.
Resten var bara, neeeej... Speciellt Amanda som var sÄ blekt att jag glömde bort henne innan lÄten var över!
AlltsÄ, sÄ totalt okuserad och ointresserad, sÄ jag gick upp och la barn efter DrÀngarna.
KÀnde mest bara "meh". Ska dock titta pÄ nytt imorn. Maken sa att det var nÄt bidrag som var helt ok.
HÀstnyheter Jag trodde att folk generellt förstÄr att man kan anvÀnda pall (eller nÄgot annat som finns tillgÀngligt) och sitta upp frÄn marken vid...
HÀstnyheter Sponsring inom ridsport brukar ha tvÄ syften, 1) ren reklam för företaget, 2) Àgaren av företaget Àr ridsportintresserad och tycker att...
Juridik & Ekonomi Med tanke pÄ hur mycket onödig tid och energi det tar bÄde för arbetssökande och rekryterare pga dÄlig info i annonserna sÄ Àr jag...
Ăvr. Hund Vart pĂ„ Embark ser man hur mycket ens hund har gemensamt med övriga i rasen?
NĂ€r jag testade min ena labbe nu, fick jag bara en siffra...
HÀsthantering Tack för ditt svar, jag fattar sjÀlv att hon aldrig kommer kunna gÄ som ridskolehÀst vilket hon Àr tÀnk till, men Àven vÀrt att sÀga att...
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.