Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jaha, men vad bra, ÀndÄ (Mariette till final). Den dÀr första killen som gick vidare, vet inte namnet, men DEN lÄten tyckte jag var trÄkig. Den fastnade noll, jag kÀnde inte ens igen den. Melodifestivalen i ett nötskal.
Oj vad kvÀllen kÀndes... SlÀtstruken?
Fick inte till ngn festkÀnsla, ingen av lÄtarna kÀndes direkt wow... Inget speciellt i mellanakterna...?
Jag gillar Mariette och Mohombi som artister och de gick rÀttvist till final. TvÄ stabila lÄtar med stabila artister. Men lÄtarna var mil ifrÄn deras tidigare lÄtar (Dont stop believing och Hello)...
Andra Chansen blev ocksÄ bra med tvÄ glada svÀngiga bidrag, det behövs! Inga mÀster verk och DrÀngarna kÀndes lite till Ären kommna men lÀtt Ärets 4 gladaste vinnare vÀl?
Faith hade veckans bÀsta röst, och vacker.. Men lÄten för svag.
Resten var bara, neeeej... Speciellt Amanda som var sÄ blekt att jag glömde bort henne innan lÄten var över!
AlltsÄ, sÄ totalt okuserad och ointresserad, sÄ jag gick upp och la barn efter DrÀngarna.
KÀnde mest bara "meh". Ska dock titta pÄ nytt imorn. Maken sa att det var nÄt bidrag som var helt ok.
Fritid
Nu köööör vi
StartfÀltet
Bidragen Àr listade i bokstavsordning pÄ lÄttitel, per deltÀvling. Startordningen presenteras vid ett senare...
HÀstnyheter Om jag förstÄr det rÀtt (har inte hÀst dÀr men har pratat med en som har) sÄ har de av ekonomiska skÀl infört ett bokningssystem för...
HÀstnyheter Han borde blivit extra straffad ocksÄ för han inte dykt upp pÄ tidigare datum för rÀttegÄngarna. En riktigt Àcklig mÀnniska Àr detta.
Relationer Demens kan debutera ganska lÄngt ner i Äldrarna men utan att det mÀrks mer Àn att nÄgon börjar tappa ord eller oftare glömmer bort...
Tjatter Bra dĂ€r, lagom mĂ„nga förslag đ
Hade föredragit Varda eller Di spagna av dessa đ.
Varda var vi pÄ första trÀffen om jag minns rÀtt och...
Hundavel & Ras Det Àr vÀl ingen som skrivit att det Àr en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara vÀrt att se upp...
Utrustning Jag rider i en Ghost Italy som Àr en bomlös mer Ät hopp-/allround. Jag Àr jÀttenöjd. Rider utan pad med ett renskinn under och den Àr...
Dressyr LĂ„nade ut Fager till medryttaren idag som Ă„kte och startade en MSV B:1. Gick alldeles galant och de vann klassen pĂ„ 67% đ
Ăr sĂ„ glad...