Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker texten är helt ok och melodin, men de skulle haft en stadigare röst.Ok jag tycker faktiskt att "Human" tar sig efter en andra lyssning
Är rätt många som är tillräckligt nervösa för att rösten ska svaja. Går att jobba på men många artister har ju riktigt svårt att gå ut på scenen.Förvisso sant men jag tycker egentligen inte att det är okej. (Av den enkla anledningen att jag anser att nervositet inte hör hemma i ett sånt här sammanhang men jag är inte så empatiskt lagd.)
Det är alldeles för mycket Teardrops över den här.
Sant. ALLT i Mello är en kopia av nåt annat. Utom Loreen, hon kändes ny och fråsch.Äh vadå, varför ändra ett vinnande koncept?
Sant. ALLT i Mello är en kopia av nåt annat. Utom Loreen, hon kändes ny och fråsch.
Jamen det har ju bara fortsatt! Det är med sådana varje år och man baraJag tänker på när Ruslana vann, typ 2004. Året efter hade typ hälften av bidragen trummor med i framträdandena
Men alltså, är Henrik Schyffert ihop med Nour El Refai? Varifrån har jag fått att hon är lesbisk?
Haha, nä. Jag fick googla - hon är bi. Det var nog det jag for efterOklart. Har du fördomar om orakade armhålor?
Jag sänkte ljudet rejält då och ägnade lite tid åt min målarbok Det enda jag kunde höra från tvn var när eländet tog slutAlltså det där mellan-röstnings-tjohejset var ju det sämsta i världshistorien
Jag vet inte ... Men. Jag tycker att mello med Nour är absolut bäst när hon får hänga med sina komikerkompisar.Men alltså, är Henrik Schyffert ihop med Nour El Refai? Varifrån har jag fått att hon är lesbisk?