Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som släktforskat på ancestery? Är ni nöjda? Hittar man släktingar enkelt där?
Svar
4
· Visningar
837
Senast: sussisus
·
Äldre Jag har ett giltigt Esta så jag ska inte behöva söka ett nytt. Skillnaden är att när jag sökte det så skulle jag spendera 4 dagar i...
Svar
10
· Visningar
642
Senast: Myrten
·
Äldre Äldste sonen har ärvt min fantastiska gångstil och går på insidan av fötterna. Därav mördar han skor. Billiga dojor håller 1-2 månader...
Svar
8
· Visningar
778
Senast: _FiA_
·
Äldre Vi gifter oss i slutet av maj på ett slott och vi ska just fixa inbjudningskort men kan inte bestämma klädkod. Först tänkte vi kavaj...
2
Svar
35
· Visningar
4 188
Senast: AVB
·
Äldre Hej alla! Kan vara lite ärlig här när man är anonym, lite pinsamt att prata om sin ekonomi... Det har kört ihop sig lite med alla...
2
Svar
23
· Visningar
2 077
Senast: skiesabove
·
Äldre Finns det någon bukare som bor i närheten av ett Sephora? Jag behöver få tag i en eyeliner därifrån, nämligen Kat Von D:s Tattoo liner...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: pepp
·
Äldre Man har hört om bostadskrisen i huvudstaden men inte förens nu har man väl förstått HUR illa den är ;) Mitt andrahandskontrakt löper ut...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Niyama
·
Äldre jobbar för tillfället bara 50% På pappret heter de att jag skall jobba två dagar en vecka och tre nästa, dock varierar de och kan ha...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: sthu
·
Äldre En förening (eller många rättare sagt) har gått ut med en policy angående användandet av alkohol och droger i samband med utställning...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 078
Senast: Trani
·
Äldre Jag ska anordna en möhippa i vår/början av sommaren. Kruxet: jag har aldrig ens varit på en! Hur har de möhippor ni varit på varit...
2
Svar
23
· Visningar
2 942
Senast: Emtherlia
·
Äldre En deltävling i årets MELODIFESTIVAL avklarad, dags för nr 2!! :banana::banana::banana: Förra veckan fick vi se Ace W och Robin B ta de...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 656
Senast: Malin_L
·
Äldre Alla allvetande bukeorakel! Beställde bredband via ett bolag i augusti. De har allt sedan dess inte kunnat leverera nät en enda dag, och...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Korven
·
P
Äldre att ge någon på moppo är väl en omskrivning från Lady och Lufsen av att ge någon på moppen (som golvmopp, inte moped)? Eller?? Hittar...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 742
Äldre Någon mer än jag som följer serien? Eller missat att säsong 2 har börjat gå på SVT? Den är bra. Men vilken ångest man känner efter...
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: canine
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Har börjat fundera på hur många par skor som är vanligast att äga ;)
2 3
Svar
44
· Visningar
3 131
Senast: Koltrast
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 611
Senast: Karfitsa
·
Äldre Min locktång har efter typ 15 års användning gått i graven. :angel: Alltså måste jag köpa en ny.. Vad använder ni för locktänger? Är det...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Stefffie
·
Äldre Jag tänker damma av grillen i helgen och grilla revben, jag vet att det redan är mitten av februari men vädret har inte direkt varit...
Svar
3
· Visningar
465
Senast: Smulan75
·
Äldre Firar ni den? Vad ska ni göra i år? Vad skulle ni ge till någon ni ganska nyligen träffat? :p Vet inte om han firar dagen...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 587
Äldre Min kära make är sedan en tid stationerad 10 mil hemifrån i sitt jobb och för att spara tid äter han frukost och dricker morgonkaffet i...
2 3
Svar
56
· Visningar
15 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka