Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det bukefalister där?
Svar
8
· Visningar
436
Äldre Började bara spåna lite för mig själv idag. Vad har ni för andra intressen som inte har något med hästar att göra? :) Själv så är...
2
Svar
31
· Visningar
1 701
Senast: ameo
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp :) Jag och min sambo vill åka utomlands till våren (Typ Maj?) men vi vet inte vart vi vill åka. Vi har inte...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: fryckan
·
Äldre någon som åkt till costa rica på sådan? jag är i startgroparna till en i mars men fegar ur pga allt är så jobbigt.. måste fixa pass...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 355
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Här brukar ju finnas kunskap om det mesta. När jag flyttade in i min lägenhet hade jag ingen inkomst så hyresvärden krävde en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 016
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Hej! Hastigt blev det bestämt att jag och två kompisar ska till Borås i slutet av mars. Jag har aldrig varit i Borås så därför frågar...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: kossankaj
·
Äldre Efterlyser goda matiga sallader. Shoot! :bow:
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jag bakar cream cheese-brownies och tänkte inte efter innan jag köre cream cheese-blandningen i matberedaren = helt rinnig sörja. Som...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Manji
·
  • Låst
Äldre "Ett hundratal maskerade män drabbade samman med väktare och polis i centrala Stockholm på fredagskvällen. Enligt polisens rapport ska...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 710
Senast: linoda
·
Äldre Min leverantör av svepfilm till våra småbalar med hösilage har slutat importera plast. Det verkar inte finnas någon annan i Sverige som...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: ameo
·
Äldre Aldrig handlat från utlandet förut. Vågar man? Hur är storlekarna? Modellerna ser väldigt små ut, men kläderna i XXL borde passa mig som...
2
Svar
30
· Visningar
1 905
Senast: Karma
·
Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 498
Senast: pepp
·
Äldre Måste en ha kvitton för att påvisa betalning av dubbelt boende (skriven på en ort, arbetat på en annan) om en tänkt sig dra av för det...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: Wysiwyg
·
Äldre I måndags kväll fick vi hem Linas matkasse och även en förpackning vacuumförpackade blåmusslor, jag slängde in dessa i kylen (:grin: )...
Svar
10
· Visningar
7 859
Senast: pepp
·
Äldre Hej alla, Jag undrar om någon testat någon av de veganska rätterna med oumph som man kan få på O'learys? Är de goda? Prisvärda? Eller...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 630
Senast: 95johsv
·
Äldre Kom att tänka på en kåsör som skrev i SvD på 90-talet, men jag kan för mitt liv inte komma på vad hon hette/heter. Skulle så gärna vilja...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: aprilmaj
·
Äldre En förälder i en familj i min närhet har blivit allvarligt sjuk. Det är stor sannolikhet att föräldern inte klarar sig, hur lång tid det...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Amha
·
Äldre Jag ska baka semlor på söndag och de ska vara några med nutella och några med vaniljkräm. Nutella-semlorna är ju lätta men de som ska ha...
2
Svar
21
· Visningar
1 787
Senast: Riru
·
Äldre Jag har beställt från iherb i 10 år och det är ytterst sällan att posten/tullen brytt sig om att stoppa paketen. Det är aldrig några...
Svar
3
· Visningar
1 358
R
Äldre Notis på Facebook alltså. Nån som vet hur man stänger av den funktionen? Jag vill inte ha notiser om att "X ska på en aktivitet nära...
Svar
13
· Visningar
1 433
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama