Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåja, nu gällde ju det här en bukefalist som blivit bannad gång på gång på gång för sitt sätt att diskutera. Inte för några solklara regelbrott, utan för sitt sätt att trasha sönder trådar. Det har alltså inget med vad som passar @niphredil s åsikter att göra.Jag förstår inte riktigt poängen i inlägg som detta? Skall bara de som har åsikter som faller Niphredil i smaken få bli svarade på? Skall vi ha någon form "alla skall resonera lika" för att man skall få vara en del av forumet. Tänk annorlunda och du är inte välkommen här!?
Jag känner att det resonemanget är väldigt omodernt och stelbent.
Jag läser alltid med spänning de avatarers inlägg som jag vet inte riktigt stämmer överens med mig själv. Det är så jag utvecklas och får mer insikt i andra människor tankar. De med samma åsikter ger mig inte så mycket.
... för att sen komma tillbaka gång på gång på gång och fortsätta på precis samma sätt. Det krävs en åtgärd.blivit bannad gång på gång på gång.
Jag förstår inte riktigt poängen i inlägg som detta? Skall bara de som har åsikter som faller Niphredil i smaken få bli svarade på? Skall vi ha någon form "alla skall resonera lika" för att man skall få vara en del av forumet. Tänk annorlunda och du är inte välkommen här!?
Jag känner att det resonemanget är väldigt omodernt och stelbent.
Jag läser alltid med spänning de avatarers inlägg som jag vet inte riktigt stämmer överens med mig själv. Det är så jag utvecklas och får mer insikt i andra människor tankar. De med samma åsikter ger mig inte så mycket.
Vilket var precis vad @niphredil föreslog.Men om ni retar upp er så mycket på det lbb skriver.... så är det ganska enkelt att trycka på Ignore eller helt enkelt sluta svara förstår inte problemet
Japp. Ibland har jag riktigt bra idéer faktiskt.Vilket var precis vad @niphredil föreslog.
Vilket var precis vad @niphredil föreslog.