Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det är uppe på tal att vår privata hyresrätt ev. kan vara aktuell att göra om till bostadsrätt. Det är en liten fastighet med bara fem...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 240
Senast: cherie
·
Äldre Vi håller på att kolla på årets semester. Har funderat lite på att åka till Belgrad, men har verkligen ingen uppfattning om vare sig...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Andromedae
·
Äldre Är ute efter katastroffilmer i stil med I am legend, Day after tomorrow, 2012... Vad har ni för favoriter? :)
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: Bluefish
·
Äldre Mulder och Scully är tillbaka! Den 28:e kl 21 börjar nya avsnitt av Arkiv X på TV3. Avsnitt 1 och 2 sänds i en följd. (Den sänds i USA...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: lil-sis
·
Äldre På lördag kl 20:00 börjar årets stora tv-händelse igen, det vi alla väntat på ett helt år... Melodifestivalen kör igång igen...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
10 537
Senast: corzette
·
Äldre Ni som behövt skicka in läkarintyg pga diagnos, hur lång tid har det tagit tills ni fått körkortstillstånd beviljat/avslaget? Skickade...
Svar
3
· Visningar
526
Senast: Azalea
·
Äldre För att göra en lång historia kort Nu har jag betalat närmare 2000 kr för lagning av datorn som fortfarande inte funkar och har blivit...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: Korven
·
Äldre Finns det ett vedertaget idiomatiskt uttryck som heter "hästmängder" eller är det ett hopkok av "hästlängder" och "att äta som en häst"...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: Koltrast
·
Äldre På sistone har jag sett många på TV som har målade ögonbryn, alltså perfekt målade streck i stället för hårstrån. Är det någon...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
15 243
Senast: nyponros
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 248
Senast: Korven
·
Äldre Nån som är insatt i bildbehandling/foto som kan ge korrekt svensk översättning av "lightening factor" resp "darkening factor"? :)
Svar
0
· Visningar
485
Senast: TinkerBell
·
B
Äldre Jag ar nyfiken pa hur manga forum bukemedlemmarna ar medlemmar i. Jag ar medlem pa tre. Bukefalos (uppenbarligen) Ett forum for...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 424
Äldre Kan man använda FB messenger på en surfplatta utan abonnemang (använder husets wifi)?
Svar
18
· Visningar
2 005
Senast: Bison
·
Äldre Är det någon som vet hur det funkar att ta tåget över Öresundsbron till Köpenhamn numera med tanke på ID-kontroller och annat? Ska flyga...
Svar
5
· Visningar
579
Äldre Någon på buke som har varit i Amsterdam? Vad såg ni, vart åt ni, vart sov ni?
Svar
3
· Visningar
418
Senast: Gammeln
·
Äldre http://www.svd.se/forfattaren-bodil-malmsten-dod/om/bodil-malmsten-19442016 Saknad. Det blir tomt. Hon var sin egen. Ett bloss för...
Svar
5
· Visningar
477
Senast: tanten
·
Äldre Jag började fundera på en grej helt apropå inget alls ikväll och kan nu inte släppa det. Jag och framförallt syrran, har alltid skämtat...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: aida
·
Äldre Hej Jag ska Cellprov i morgon det är första gången jag gör det är så nervös men ska ha en med mig som tur är. Har ni varit på...
Svar
10
· Visningar
1 114
Senast: mandalaki
·
Äldre Girjas sameby vann i tingsrätten i ett mål mot staten om vem som äger fiske- och jakträtten inom samebyns område i fjällen (Girjas...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: Manji
·
Äldre Håller på att få psykbryt på facebook. Hur gör jag för att se mina vänners inlägg???? Jag gillar väldigt många sidor och är med i...
Svar
6
· Visningar
1 844
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama