Hur många internetforum är du medlem i?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Borttaget konto
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hur många internetforum är du medlem i?

Buke och Flashback bara. Men är nästan aldrig inne på FB, läser endel där men skriver aldrig i trådar :)

Knapp

Buke
Ifokus
Garaget
Mitsubishiclubsweden

Tror inte det är fler :)

Kl

Bukefalos
Kattforum
iFokus (bara ragdoll.ifokus.se)

Var tidigare väldigt aktiv på ungdomar.se men inte längre.

Bukefalos
This hard land (finskt Bruce Springsteen-forum)
Backstreets (samma som ovan men internationellt)

Buke är jag inne på så gott som dagligen, THL lite då och då och Backstreets väldigt sällan.

Enbart här på Buke. Tror jag har ett konto på flashback men är i princip ens aldrig inne där och läser. Och jag har aldrig skrivit något där.

Jag är väldigt trogen bukefalos. Är inte aktiv på något annat forum. Jag har haft ett eller två flashback-nick men har skrivit kanske 10 inlägg för väldigt länge sedan. Jag läser inte ens där längre för jag blir bara arg... trivs inte med den jargongen som råder där.

Bukefalos, såklart!
Bipolarna
Familjeliv
Flashback

Är dock de två översta jag är mest aktiv i, de andra är jag mest inne & läser på då och då. :)

Testat många olika, men tycker det är mest avslappnat här på Buke och jag är inte någon hästtjej.
Är jag ens välkommen här? :o Haha!

Oj vilken gammal tråd du grävt upp. :D

Nu är jag nere i två, buke och sexindustri-forumet.
Jag klarar knappt av att läsa eller höra om sexuella övergrepp nuförtiden, det blir för mycket, så jag har inte loggat in på det forumet på några år nu. Stöter på så mycket sådant i vardagen ändå, i bekantskapskretsen, i nyheterna osv, så jag känner inte för att aktivt söka upp det nu när jag äntligen har en slags distans till det jag själv råkat ut för.

På språksidan har jag fortfarande en användare, men är som sagt inte aktiv på forumet så det räknas nog inte.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka