Åtminstone hjärtrösterna, tänker jag?
Låter rimligt! Fast jag har inte helt förstått konceptet med hjärtröster. Är lite efter som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åtminstone hjärtrösterna, tänker jag?
De är gratis och man behöver bara trycka på lite grann, så fett najs!Låter rimligt! Fast jag har inte helt förstått konceptet med hjärtröster. Är lite efter som vanligt.
Låter fantastiskt!
Och lita inte på sambon, de är så kära att de inte kan se ordentligt! Sen min kille sa att jag var het i 3d-glasögon på bion så går hans åsikter FETBORT.
Jag blev så till mig av Robins låt att jag desperat försökte aktivera appen men den vägrade skicka sms-koden. Jag hamrade på mobilen så att det till slut rasslade in 11 koderDe är gratis och man behöver bara trycka på lite grann, så fett najs!
Mest engagerande samtalsämnet vid våra chipspåsar:
Vilken artist som verkar mest liggbar.
(Ja, jag fick googla)
Vem var Mattias?Det är väl för fan ingen diskussion. Utan snack är det Robin. Därefter Mattias. Avrundar med Petra.
Vem var Mattias?
Aha!Han den där hunkige typen med skägg som sjöng ihop med han som inte sjöng utan pratväsnades lite. Hette låten Rik kanske?
Aha!
Minns ingen av dem. Så för mig var han icke-liggbar.
@LadyCovergirl Helt klart inte min typ!
Haha eh NÄ tack! Du får bådaNänä, du föredrar säkert den däringa Robin i yngre version
Haha eh NÄ tack! Du får båda
Nä, sorry, dealen gäller den yngre versionen.Om jag får uppgradera till Robin i äldre version så har jag alls inget emot att ta båda
Nä, sorry, dealen gäller den yngre versionen.
Efter att ha sett Mattias i Let´s Dance när han dansade en HET "salsa" så är han liggbar för mej alla dagar...han var så grymt jäkla sexig då. ;-)Nänä, du föredrar säkert den däringa Robin i yngre version