Lite on/off topic sådär. Jag har hört att det föredras att man betalar i Amerikanska Dollar framför deras egen valuta. Stämmer det?

Det gick bra med både dollar och colones! Bor du i närheten av sthlm? Jag har lite colones kvar som du kan få :)

Nej jag bor söderöver. Kommer inte ens åka till stockholm vid resan. Men tack ändå :)

Jag kommer antagligen åka till USA senare i år så det hade varit lättare om man bara kunde använda dollar :)

Nej jag bor söderöver. Kommer inte ens åka till stockholm vid resan. Men tack ändå :)

Jag kommer antagligen åka till USA senare i år så det hade varit lättare om man bara kunde använda dollar :)
Vad synd! Vi hade inga problem med att använda vilket som. Dock var det tullavgifter på vägarna, där betalade vi med colones, vet inte om det skulle funkat med dollar där. Men annars var det nog lugnt :)

Vad synd! Vi hade inga problem med att använda vilket som. Dock var det tullavgifter på vägarna, där betalade vi med colones, vet inte om det skulle funkat med dollar där. Men annars var det nog lugnt :)

Vi kommer ju främst göra utflykter tillsammans med de vi bokade resan med. Dom står för alla tranfers (och avgifter) så just vägtull borde inte vara några problem. Man kanske skulle satsa på dollar och ha lite colones för sakens skull :) tack för svaret!

Vi kommer ju främst göra utflykter tillsammans med de vi bokade resan med. Dom står för alla tranfers (och avgifter) så just vägtull borde inte vara några problem. Man kanske skulle satsa på dollar och ha lite colones för sakens skull :) tack för svaret!

Ja, dåså, då behöver ni inte tänka på sånt :) Vi stannade till vid vägen ett par gånger och köpte frukter och sånt, då använde vi colones iaf :)

vad kostar det att äta middag ute ca? snackar vi 20-30kr eller 70-100kr eller 200... typ :)
Man bör ju ha med sig växlat å klart innan, tänkte hur mkt man ska räkna på...

vad kostar det att äta middag ute ca? snackar vi 20-30kr eller 70-100kr eller 200... typ :)
Man bör ju ha med sig växlat å klart innan, tänkte hur mkt man ska räkna på...
Det var dyrare än vad jag trodde. Alkohol var ju billigare, men runt 150:- för två beroende på drickat och typ av mat. Inte jättebilligt.

ah ok tänkte inte supa, tänkte försöka va nyttig å bli lite slimmad haha (kan man det på 10 dagar ens...) B-) Jag har ÅNGEST över å gå i bikini bland alla snygga haha, tips: kolla INTE surfbloggar innan ni reser hahaha

ah ok tänkte inte supa, tänkte försöka va nyttig å bli lite slimmad haha (kan man det på 10 dagar ens...) B-) Jag har ÅNGEST över å gå i bikini bland alla snygga haha, tips: kolla INTE surfbloggar innan ni reser hahaha
Frukten, den saknar jag!!:):):):) det går absolut att äta nyttigt och ska du surfa så rör du ju på dig hela tiden:):)

någon som åkt till costa rica på sådan?

jag är i startgroparna till en i mars men fegar ur pga allt är så jobbigt.. måste fixa pass, flyg, hotell 1 natt... man kommer dela boende osv...

behöver pepp :)

Jag har precis bokat en surfresa till Biarritz! :bump::banana:

Jag åker själv men enligt arrangören så är det många som gör det så det ska nog gå bra.

Har inte läst hela tråden men klart du ska åka!

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 124
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 815
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar