Messy
Trådstartare
Nä inte ens snowboard...Du måste skicka en rapport sen från surfskolan!! Är du surfare sen tidigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä inte ens snowboard...Du måste skicka en rapport sen från surfskolan!! Är du surfare sen tidigare?
PERFEKT!! Jag ser verkligen fram emot din berättelse!!Nä inte ens snowboard...
Jag kommer BOMBA!!!PERFEKT!! Jag ser verkligen fram emot din berättelse!!
Ni kanske tar en tur till den sidan? Surfen är ju väldigt bra där.
Lite on/off topic sådär. Jag har hört att det föredras att man betalar i Amerikanska Dollar framför deras egen valuta. Stämmer det?
Det gick bra med både dollar och colones! Bor du i närheten av sthlm? Jag har lite colones kvar som du kan få
Vad synd! Vi hade inga problem med att använda vilket som. Dock var det tullavgifter på vägarna, där betalade vi med colones, vet inte om det skulle funkat med dollar där. Men annars var det nog lugntNej jag bor söderöver. Kommer inte ens åka till stockholm vid resan. Men tack ändå
Jag kommer antagligen åka till USA senare i år så det hade varit lättare om man bara kunde använda dollar
Vad synd! Vi hade inga problem med att använda vilket som. Dock var det tullavgifter på vägarna, där betalade vi med colones, vet inte om det skulle funkat med dollar där. Men annars var det nog lugnt
Vi kommer ju främst göra utflykter tillsammans med de vi bokade resan med. Dom står för alla tranfers (och avgifter) så just vägtull borde inte vara några problem. Man kanske skulle satsa på dollar och ha lite colones för sakens skull tack för svaret!
Det var dyrare än vad jag trodde. Alkohol var ju billigare, men runt 150:- för två beroende på drickat och typ av mat. Inte jättebilligt.vad kostar det att äta middag ute ca? snackar vi 20-30kr eller 70-100kr eller 200... typ
Man bör ju ha med sig växlat å klart innan, tänkte hur mkt man ska räkna på...
Frukten, den saknar jag!! det går absolut att äta nyttigt och ska du surfa så rör du ju på dig hela tidenah ok tänkte inte supa, tänkte försöka va nyttig å bli lite slimmad haha (kan man det på 10 dagar ens...) B-) Jag har ÅNGEST över å gå i bikini bland alla snygga haha, tips: kolla INTE surfbloggar innan ni reser hahaha
någon som åkt till costa rica på sådan?
jag är i startgroparna till en i mars men fegar ur pga allt är så jobbigt.. måste fixa pass, flyg, hotell 1 natt... man kommer dela boende osv...
behöver pepp
Med surfakademin? När? Jag lär bli fastJag har precis bokat en surfresa till Biarritz!
Jag åker själv men enligt arrangören så är det många som gör det så det ska nog gå bra.
Har inte läst hela tråden men klart du ska åka!
Ja precis. En weekend, 9-12 juni.Med surfakademin? När? Jag lär bli fast