Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Då Bukefalos har svaret på nästan allt :D tänkte jag be om hjälp här för att hitta vad jag tror är en svensk film alternativt serie som...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Icefire
·
Äldre Vi är en familj på två vuxna och en tvååring som vill åka bort ett par dagar. Men vi har ingen aning om vart! Vi vill inte åka för...
Svar
11
· Visningar
455
Senast: Karfitsa
·
Äldre Hejsan! Jag håller på att planera mitt mellanår som jag kommer ta nu på hösten, och funderar på en resa till Australien för någon månad...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Hogstorp
·
Äldre Jag har fått en resa i present! Jag känner att det skulle vara galet skönt att komma iväg någonstans nu under hösten, före jul. Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 009
Senast: Karfitsa
·
Äldre är sugen på att börja släktforska men vet inte hur jag ska börja. vilka sidor är bäst att ta hjälp av? hur gör man?
Svar
8
· Visningar
546
Senast: Paddington
·
Äldre Jag måste få prata om honom någonstans. Den 38-årige läkaren som är huvudpersonen i Sveriges mest skruvade rättsfall på evigheter. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 903
Senast: Kilauea
·
Äldre Undviker gärna att ringa till Skatteverket om möjligt, därav att jag frågar här. Sålde tillsammans med min man en bostadsrätt 2015. Ska...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: Elisha
·
Äldre Klarvaken mittinatten. Det brinner på en av granngårdarna här i byn http://www.barometern.se/nyheter/rokutveckling-fran-villa, några...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: Dentaku
·
Äldre I många butiker på nätet så kan man lämna betyg på vad man köpt vilket är bra. Det är dock problem med vissa nätbutiker att lämna ett...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: Smulu
·
Äldre Min mammas mobil blev stulen idag.. :rage: Polisanmält och simkortet är spärrat. Är det nått mer man ska göra? Kan idioterna på nått...
Svar
9
· Visningar
870
Senast: lisa412
·
Äldre Ligger just nu i sängen och funderar på hur min framtid kommer att se ut. Fyller 18 år idag och har levt med långvarig ryggsmärta sen...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: TinyWiny
·
Äldre Hej! Är det någon som kan hjälpa mig förstå skillnaden, för och nackdelar? Kan man få en småbruksfastighet till jordbruksfastighet? Det...
Svar
12
· Visningar
2 810
Senast: tara
·
  • Låst
Äldre Den förra tråden snöade in så vi startar väl en ny. Dagens agenda: Snöskottning :meh:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
57 996
Äldre Har ni några teorier om varför vintrarna blivit så kalla på sistone? Under de åren jag bott i södra Sverige har det vad jag kommer ihåg...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 236
Senast: labb
·
Äldre Jag funderar på att köpa ny mobil, jag har en iPhone 5S i jobbet men jag gillar den inte så det blir ingen privat iPhone. Ni som har...
Svar
17
· Visningar
853
Senast: Bison
·
Äldre Vad blir elkostnaden för en värmefläkt på 2000w?
Svar
8
· Visningar
5 541
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Som en del kanske noterat så ligger jag i startgroparna för att flytta hem till Sverige igen efter två år i Estland. Jag har dock insett...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 151
Senast: Ponsse
·
Äldre http://www.kokaihop.se/recept/enkel-lyxpasta jag skulle vilja göra den här rätten icke vegetarisk, vilket kött tror ni skulle passa...
Svar
6
· Visningar
515
Äldre För att inte ta över Hiss eller diss ;) Här kan vi diskutera innehåll, vad man gillade och inte osv :) Själv ska jag fota mina...
17 18 19
Svar
374
· Visningar
26 885
Senast: Trott
·
Äldre Kommunals ledning har använt 320 miljoner av medlemmarnas pengar på att driva lyxkrog och visa porrshower...
2
Svar
38
· Visningar
2 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka